کد خبر : 1976199 | 07 آبان 1402 ساعت 19:53 | 69.7K بازدید | 270 دیدگاه

ما قهرمان شدیم، آنها پول گرفتند؛

نعمتی به استقلالی‌ها: فرار نکنید!

مدافع پرسپولیس تاکید دارد استقلالی‌ها ارقام ناباورانه در قراردادهایشان وجود دارد.

نعمتی به استقلالی‌ها: فرار نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی پس از دیدار پرسپولیس مقابل ملوان در ورزشگاه قایقران انزلی عنوان کرد: به تیمی که سه قهرمانی به دست آورده باید احترام بگذارند. نباید راجع به هیئت مدیره و مربی ما صحبت کنند و این کار بی‌احترامی است. آنها نباید فرار رو به جلو داشته باشند.

او درباره اقدامات بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر ابراز کرد: اگر بچه‌ها و کادر فنی تصمیم‌گیری دارند، بخاطر حق و حقوق بچه‌هاست و همه این کار را با هم انجام دادند. قطعا فرار رو به جلو می‌کنند.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: تیم ما سه بار در یک فصل قهرمان شده، ولی خودتان وضعیت باشگاه ما را می‌بینید. قهرمانی‌ها را ما گرفتیم، ولی پول‌ها را تیم‌های صنعتی و دیگر باشگاه‌ها که قرارداد کم می‌کنند، می‌گیرند. خودتان در جریان هستید که قراردادهایشان 160 و 120 میلیون تومان عنوان می‌شود که با عقل جور درنمی‌آید.

نعمتی با کنایه به قراردادهای ثبت شده توسط باشگاه استقلال گفت: شما باور می‌کنید که قرارداد 160 میلیون تومانی در آنجا وجود داشته باشد؟ همیشه فرار رو به جلو می‌کنند و هجمه را سمت تیم ما می‌آورند و این کار بی‌احترامی است. باید به تیمی که سه قهرمانی در یک فصل به دست آورده و در هفت سال گذشته 6 قهرمانی داشته، احترام بگذارند.

دیدگاه‌ها