کد خبر : 1976204 | 07 آبان 1402 ساعت 20:06 | 20.5K بازدید | 20 دیدگاه

سردار برابر اینتر نیمکت‌نشین شد (عکس)

سردار آزمون در دیدار برابر اینتر روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.

سردار برابر اینتر نیمکت‌نشین شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته دهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، اینتر در استادیوم جوزپه مه آتزا میزبان رم خواهد بود. ژوزه مورینیو نام یازده بازیکن مورد نظر خود برای این مسابقه را اعلام کرد که سردار روی نیمکت حضور دارد.

مهاجم ایرانی رم که در دیدار هفته قبل برابر مونزا عملکرد خوبی داشت و هم یک توپ را به تیرک دروازه کوبید و هم روی تک گل دقیقه 90 الشعراوی اثرگذار بود، در این مسابقه کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند ولی احتمال حضور او در زمین بازی وجود دارد.

1946941

رم برای این مسابقه از روی پاتریسیو در درون دروازه استفاده کرده است. سه بازیکن خط دفاعی را اندیکا، یورنته و مانچینی تشکیل داده‌اند. جالوروسی به مانند اینتر با سیستم 352 بازی می‌کند و پاردس در مرکز خط میانی در کنار کاپیتان کریستانته، وظیفه رهبری خط هافبک تیم را دارد.

در سمت چپ، نیکولا بووه که برابر اسلاویاپراگ موفق به گلزنی شد به همراه زالفسکی حضور دارد. در سمت راست نیز راسمسو کریستنسن به میدان می‌رود.

استفان الشعراوی که یک گل حساس را برابر مونزا به ثمر رساند در کنار روملو لوکاکو مهاجمان رم را تشکیل داده‌اند. بازگشت بیگ روم به سن سیرو با بدترین استقبال ممکن از سوی هواداران اینتر روبرو می‌شود و آنها آماده پذیرایی از این بازیکن هستند.

دیدگاه‌ها