کد خبر : 1976217 | 07 آبان 1402 ساعت 20:46 | 62.2K بازدید | 60 دیدگاه

حرکت زشت امباپه رو به تماشاگران حریف! (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن ژرمن، در دیدار خارج از خانه امروز تیمش مقابل برست، با هواداران رقیب درگیری لفظی پیدا کرد.

حرکت زشت امباپه رو به تماشاگران حریف! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن میهمان برست بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-2 شکست دهد و فعلا جایگاه دومی لیگ را حفظ کند. گل سوم و پیروزی بخش پاریس را امباپه بعد از اینکه پنالتی‌اش توسط دروازه‌بان برست سیو شد، روی ضربه ریباند به ثمر رساند.

قبل از ضربه پنالتی، به خاطر اختلاف در مورد این ضربه، لحظاتی درگیری بین بازیکنان برست و پاریس به وجود آمد و امباپه هم در مرکز این درگیری‌ها قرار گرفت که در این صحنه حسابی توسط تماشاگران مورد فحاشی قرار گرفت. پس از به ثمر رساندن گل پیروزی هم، امباپه تماشاگران را در ورزشگاه فرانسیس لو بل را با ژست‌های عجیبی برانگیخت و آنها هم بلافاصله با هو کردن به او واکنش نشان دادند. 

1946973

رفتاری که باعث شد کاپیتان پی اس جی کارت زرد بگیرد. در ادامه این ستاره فرانسوی در زمان تعویض خود همچنان به طعنه زدن به تماشاگران ادامه داد. در پایان بازی لوئیس انریکه این حرکات امباپه را محکوم کرد و گفت: "من از این نوع چیزها خوشم نمی‌آید. بهتر است سعی کنید از لحظه لذت ببرید. باید سعی کنید انرژی مثبت بدهید. "

1946974

اریک روی، سرمربی برست هم گفت: «نمی‌خواهم نام ببرم، اما رفتار برخی از پاریسی‌ها را مضحک دیدم. شما مسابقه را بردید، نیازی به ادای بیشتر نیست.» امباپه بعد از بازی در شبکه ایکس توضیح داد که این واکنش از سوی او به خاطر عصبانی شدن از توهین‌هایی بود که تماشاگران به اشرف حکیمی کردند و به خاطر درگیر بودن او در یک پرونده خشونت خانگی او را "متجاوز" خواندند.

1946975

دیدگاه‌ها