کد خبر : 1976221 | 08 آبان 1402 ساعت 04:06 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

برخورد جالب حردانی و درودگر بعد از بازی با سپاهان

اولین بازیکن نساجی که به آغوش مدیرعامل رفت!

مدیرعامل نساجی بعد از نمایش خوب تیمش مقابل سپاهان برخورد گرمی با بازیکنان تیمش داشت.

اولین بازیکن نساجی که به آغوش مدیرعامل رفت!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران عصر روز یکشنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مقابل سپاهان به میدان رفت و توانست با انجام نمایشی خوب به تساوی یک بر یک برسد و یک امتیاز ارزشمند را مقابل مدعی طلایی پوش لیگ به دست بیاورد.

بعد از سوت پایان مسابقه صادق درودگر مدیرعامل نساجی که از نمایش تیمش در این مسابقه و تساوی با سپاهان راضی به نظر می‌رسید با لبخند خودش را از جایگاه ویژه ورزشگاه وطنی قائمشهر به زمین چمن رساند تا با بازیکنان و کادرفنی دیدار کند.

1946981

درودگر بعد از طی کردن مسیر نسبتا طولانی جایگاه شیشه‌ای تا زمین چمن قبل از همه صابر حردانی را دید که مشغول عکس گرفتن با یکی از توپ‌جمع‌کن‌های حاضر در زمین است. برخورد گرم مدیرعامل نساجی با بازیکنان از حردانی شروع شد و در ادامه او آغوش خود را برای سایر بازیکنان و سپس اعضای کادرفنی باز کرد.

نساجی که در هفته‌های گذشته با بدشانسی‌های زیادی در کسب نتایج مطلوب مواجه شده بود، حالا با این عملکرد خوب جلوی سپاهان و کسب یک امتیاز از این بازی به آینده امیدوارتر شده و بی‌شک صادق درودگر هم از اینکه مزد اعتماد او و حدادیان باشگاه به اعضای تیم توسط آنها داده شده، خرسند و راضی است.

دیدگاه‌ها