کد خبر : 1976226 | 07 آبان 1402 ساعت 21:05 | 38.8K بازدید | 11 دیدگاه

پوزخند لوکاکو به هواداران اینتر! (عکس)

رولو لوکاکو، ستاره رم، بعد از جنجال‌های نقل و انتقالاتی تابستانی، برای اولین بار در میان سوت و توهین هواداران اینتر به ورزشگاه تیم سابقش وارد شد.

پوزخند لوکاکو به هواداران اینتر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو فصل قبل را به عنوان بازیکن قرضی اینتر در چلسی سپری کرد و قرار بود برای بازگشت به این تیم در تابستان، مذاکرات خود را شروع کند که برخی خبرگزاری‌ها فاش کردند که این بازیکن با دشمن اصلی اینتر، یعنی یوونتوس هم مذاکره کرده است که این اتفاقات خشم هوداران اینتر را نسبت به این بازیکن برانگیخت. با اینکه او نهایتا به رم پیوست اما از دید اینتری‌ها همچنان خائن است و هواداران تندروی این باشگاه از یک ماه قبل برای توهین به او انواع برنامه‌ها را در دستور کار قرار دادند و حتی 30 هزار سوت بین هواداران توزیع شد تا با هر با لمس توپ این بازیکن، اینتری ها با صدای کرکننده سوت او را تحت فشار بگذارند.

1946997
1946998

نهایتا امروز او همراه تیمش برای گرم کردن وارد زمین شد و به محض ورود او هواداران اینتر به حضور این بازیکن واکنش نشان دادند و سوت‌های بلندی به صدا درآوردند و با توهین‌های واضح او را از همان ابتدا و برای گرم کردن هم تحت فشار گذاشتند. در ابتدا این بازیکن با رفتار معمولی وارد زمین شد، اما در ادامه در صحنه‌هایی دوربین‌ها واکنش‌هایی مثل پوزخند زدن و ساکت کردن را رو به تماشاگران از او دیدند.

دیدگاه‌ها