کد خبر : 1976228 | 08 آبان 1402 ساعت 11:06 | 28.7K بازدید | 10 دیدگاه

فصل درخشان شماره یک زنان ادامه دارد

زهرا خواجوی عقاب جدید آسیا (عکس)

عملکرد درخشان زهرا خواجوی در خاتون و تیم ملی ادامه دارد.

زهرا خواجوی عقاب جدید آسیا (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ظهر امروز در جریان دیدار تیم ملی زنان ایران و چین‌تایپه که از سری مسابقات انتخابی المپیک برگزار می‌شد؛ زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی زنان عملکرد درخشانی داشت و با چند سیو متوالی، دروازه ایران را نجات داد. درخشش خواجوی البته از چشم مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا هم دور نماند و در پایان مسابقه او به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1947256

خواجوی که دو سال قبل و بعد از اختلافاتش با مریم ایراندوست، سرمربی وقتِ تیم ملی زنان، دیگر به اردوی تیم ملی زنان دعوت نمی‌شد؛ بعد از برکناری ایراندوست، تبدیل به مهره ثابت تیم ملی زنان شد.

مریم آزمون از همان اردوی اول خواجوی را فرا خواند و اختلافات زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی در زمان حضور ایراندوست با آزمون هم مزید بر علت شد تا زهرا خواجوی دوباره به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی انتخاب شود.

1947254

درخشش خواجوی در عرصه باشگاهی هم البته ادامه داشت و او در قهرمانی فصل گذشته خاتون نقش بسزایی داشت؛ خواجوی در ۱۸ بازی فقط ۵ بار دروازه‌اش باز شد و بیشترین کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرد تا با این درخشش به مهره اصلی اردوهای آزمون تبدیل شود.

او در بازی امروز تیم ملی مقابل چین تایپه در دقیقه ۹۳ یک سیو تماشایی داشت و مانع باز شدن دروازه ایران و از دست رفتن امیدهای تیم ملی زنان برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها شد. همین عملکرد درخشان او باعث شد که او در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

دیدگاه‌ها