کد خبر : 1976232 | 07 آبان 1402 ساعت 21:24 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو از اتاق فرمان تیمش را هدایت می‌کند! (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به‌خاطر محرومیت به دلیل اخراج در بازی قبلی در سری آ، مجبور شد کنار کارکنان اتاق پخش زنده بازی را تماشا کند و از آنجا با دستیارانش در ارتباط باشد.

مورینیو از اتاق فرمان تیمش را هدایت می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در بازی قبلی تیمش در چهارچوب رقابت‌های سری آ، بعد از گل پیروزی بخش دقایق پایانی تیمش که برد 1-0 خانگی را مقابل مونزا به همراه داشت، رو به سوی سرمربی حریف ادای گریه کردن درآورد. چیزی که اقدامی توهین آمیز و تحریک کننده برداشت شد و داور چهارم بازی آن را به داور زمین منتقل کرد تا مورینیو نهایتا یک دقیقه مانده به پایان از زمین اخراج شود. بعدا محرومیت یک جلسه‌ای این کارت قرمز تایید شد تا این سرمربی نتواند در بازی حساس تیمش مقابل اینتر روی نیمکت بنشیند. مورینیو سرمربی سابق اینتر هم هست که این تیم تحت هدایت او به کسب سه‌گانه و بزرگترین موفقیت‌های تاریخ باشگاه رسید.

1947008

بنابراین این سرمربی پرتغالی، نتوانست کنار زمین تیمش را همراهی کند و در آستانه شروع بازی در کنار کارکنان پخش زنده ورزشگاه سن سیرو دیده شد. او از این قسمت از زمین بازی را دنبال می‌کند و با دستیارانش هم در ارتباط خواهد بود. تیم مورینیو روی نوار پنج پیروزی متوالی قرار دارد و با وجد مصدومان متعدد موفق شده تا از عملکرد ضعیف ابتدای فصل فاصله بگیرد و از آن سو اینتر برای صدرنشینی نیاز دارد تا در این بازی خانگی شکست نخورد.

دیدگاه‌ها