کد خبر : 1976238 | 08 آبان 1402 ساعت 05:32 | 35.5K بازدید | 17 دیدگاه

نگین همه چیز داشت به جز تجربه؛

نگین زندی، یک مو تا مهدی قایدی و خداداد!

نگین زندی، مهاجم ۲۰ ساله خاتون بم، بزرگ‌ترین ناکام دیدار امروز تیم ملی زنان مقابل چین‌تایپه بود.

نگین زندی، یک مو تا مهدی قایدی و خداداد!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار امروز تیم ملی زنان ایران مقابل چین‌تایپه، روز درخشانی را برای نگین زندی رقم نزد. زندی که به تازگی وارد ۲۰ سالگی شده است؛ با درخشش در تیم ملی جوانان و خاتون بم، به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرد و تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شد اما او در دور دوم انتخابی المپیک نتوانسته است درخشش همیشگی‌اش را داشته باشد.

زندی که در دیدار برگشت مقابل میانمار در مرحله اول انتخابی المپیک، زننده تک گل ایران به سبک خداداد عزیزی در بازی معروف استرالیا در ملبورن بود، در دو بازی اخیر نتوانسته است دروازه استرالیا و چین تایپه را باز کند.

1947023

ستاره ۲۰ ساله خاتون بم که به دلیل ریزنقش بودن و حرکات تکنیکی‌اش به مهدی قائدی فوتبال زنان شهرت دارد؛ در دیدار برابر استرالیا به دلیل تاکتیک مریم آزمون در استفاده از ۵ دفاع خطی و بازی دفاعی تیم ملی، شانسی برای گلزنی پیدا نکرد اما در دیدار امروز مقابل چین‌تایپه ۳ بار تا مرز گلزنی پیش رفت اما ناکام ماند.

دید نامناسب زندی برای ارسال پاس به سایر بازیکنان هم‌تیمی در این دیدار بسیار مشهود بود او در ارسال پاس‌های آخر دقت لازم را نداشت. زندی همچنین در دقایقی از مسابقه کنترل خود برای حفظ تمرکز از دست می‌داد و به سایر بازیکنان اعتراض داشت که هر دو مورد نشان از کم تجربگی این بازیکن بود.

اگرچه در این موارد نمی‌توان به این ستاره کم سن و سال انتقاد زیادی وارد کرد چراکه مسابقات تدارکاتی بین المللی که به کسب تجربه این بازیکن کمک کند، در تقویم مسابقات تیم ملی زنان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها