کد خبر : 1976257 | 07 آبان 1402 ساعت 22:33 | 35.4K بازدید | 27 دیدگاه

لورکوزن دست‌بردار نیست: ضدحال ژابی به توخل

بایر لورکوزن با غلبه بر فرایبورگ به صدرنشینی موقت بایرن مونیخ پایان داد و به رده اول برگشت.

لورکوزن دست‌بردار نیست: ضدحال ژابی به توخل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژابی آلونسو با هدف بازگشت به صدر وارد بازی شدند. آنها در دقیقه ۳۶ توسط ستاره این فصل‌شان، فلورین ویرتز به گل رسیدند. این ستاره با ورود به سمت راست محوطه جریمه حریف، مدافعان را به هم زد و با ضربه‌ای دقیق، اولین گل بازی را وارد دروازه رقیب کرد.
در این بین تمام حملات تیم مهمان توسط بازیکنان لورکوزن دفع می‌شد و به حریف اجازه حمله نمی‌دادند.

1947053

در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بایر لورکوزن به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری بایر لورکوزن آغاز شد. آنها موفق به خلق چند حمله نصفه و نیمه داشتند که برایشان ثمری نداشت اما در یکی از حملات در دقیقه ۶۰، ویرتز توپ را به یوناس هافمن رساند و او با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد. توپ به تیر عمودی سمت چپ دروازه برخورد کرد و در برگشت به پشت اتوبولو، دروازه‌بان فرایبورگ خورد و وارد دروازه شد تا بازی دو بر صفر شود.

1947054

ده دقیقه بعد مهمان یکی از گل‌ها را جبران کرد. سانتر گریفو به دهانه دروازه و ضربه سر مانوئل گولده، حساب کار را دو بر یک کرد.

ادامه بازی تقریبا بدون موقعیت دنبال شد و هیچکدام از دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند. بازی با همین نتیجه ۲-۱ به پایان رسید و شاگردان ژابی آلونسو سه امتیاز بازی را کسب کردند. آنها با این برد ۲۵ امتیازی شدند و مانند هفته‌های گذشته، این هفته را هم با برد به اتمام رساندند.

دیدگاه‌ها