کد خبر : 1976259 | 07 آبان 1402 ساعت 22:42 | 13.3K بازدید | 26 دیدگاه

اینتر 1-0 رم: پذیرایی ساده از مورینیو و لوکاکو

اینتر در بازی حساس هفته دهم سری A با نتیجه 1-0 رم را شکست داد.

اینتر 1-0 رم: پذیرایی ساده از مورینیو و لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در بازی در حساس هفته دهم سری A در ورزشگاه جوزپه مه آتزا از رم میزبانی کرد و با گل مارکوس تورام با نتیجه 1-0 برنده شد.

برخلاف اینتر که از ابتدای بازی نمایش هجومی و قابل توجهی داشت، رم فقط سعی بر کنترل جو بازی داشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کرد.

ویدئو: 315053

اینتر می‌توانست همان ابتدای بازی با گل هاکان چالهان اوغلو پیش بیفتد اما ضربه قوس‌دار و پرقدرت این بازیکن در دقیقه 5 پس از برخورد با تیرک افقی به زمین خورد و سپس بلوکه شد.

1947058

چند دقیقه بعد مارکوس تورام توپی که در محوطه جریمه پس از برخورد به زمین روی هوا معلق بود را با قیچی برگردان به سمت دروازه فرستاد اما با اختلاف کم از بالای تیرک به بیرون رفت.

اینتر در نیمه اول بدون شک تیم برتر زمین بود و ضربه والی هنریک مخیتاریان در دقیقه 23 با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات میزبان تا پایان نیمه نخست ادامه یافت اما بازی با تساوی بدون گل در 45 دقیقه نخست به پایان رسید.

در دقیقه 48 تورام یک بار دیگر شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد. او توپ ارسالی چالهان اوغلو که با ضربه سر فرانچسکو آچربی همراه شده بود را با سر زد که دوباره در چارچوب جای نداشت و خطرناک به بیرون رفت.

رم در دقیقه 66 این بازی بالاخره موفق شد یک ضربه خطرناک در چارچوب داشته باشد. یان زومر ضربه سر خطرناک برایان کریستانته را با شیرجه بلند دفع کرد و دروازه اینتر را نجات داد.

1947059

پاس‌کاری‌های مداوم اینتر برای گلزنی تا جایی ادامه یافت که بالاخره تورام دقیقه 81 قفل دروازه حریف را شکست. فدریکو دی‌‌مارکو که در سمت راست خط دفاعی رم به توپ رسیده بود رو به جلو حرکت کرد و با سانتر روی تیر یک موقعیت گلزنی مهاجم فرانسوی را فراهم کرد که با یک ضربه در موقعیت تک به تک با ضربه پای راست تیمش‌ را پیش انداخت.

ژوزه مورینیو که در این بازی به گل نیاز داشت دقیقه 89 سردار آزمون را به جای لئاندرو پاردس وارد زمین کرد. چند لحظه پس از ورود مهاجم ایرانی، رم خوش شانس بود که ضربه قوس‌دار کارلوس آگوستو در نزدیکی محوطه جریمه به تیرک افقی برخورد کرد و بلوکه شد.

1947060

با وجود 5 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم رم مانند اکثر دقایق این بازی حمله خطرناکی برای تغییر نتیجه نداشت و در نهایت این اینتر بود که بازی حساس هفته را با گل مارکوس تورام برد.

دیدگاه‌ها