کد خبر : 1976260 | 07 آبان 1402 ساعت 22:44 | 19.5K بازدید | 3 دیدگاه

ترزیچ:

امروز بارها به حریف گفتیم بیایید گل بزنید

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از تساوی ۳-۳ برابر اینتراخت فرانکفورت، ضمن تاکید بر درس‌ گرفتن از اشتباهات، تسلیم‌ناپذیری شاگردانش را تحسین کرد و وضعیت گرگور کوبل، دروازه‌بان مصدومش را توضیح داد.

امروز بارها به حریف گفتیم بیایید گل بزنید

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در حالی که با نتیجه دو بر صفر عقب افتاده بود موفق به برگرداندن نتیجه شد، سپس گل سوم را دریافت کرد اما باز هم توانست بازی را مساوی کند و از شکست بگریزد. در دقیقه ۲۶ این بازی گرگور کوبل، دروازه‌بان این تیم، به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

ادین ترزیچ، پس از بازی در مصاحبه با خبرنگاران، نظراتش را ارائه داد.

«کوبل در جریان بازی احساس ناراحتی می‌کرد اما در رختکن و پس از بازی وضعیت خوبی داشت. نمی‌دانم می‌تواند به بازی‌های بعدی برسد یا نه و باید منتظر نتایج تست و آزمایش‌ها باشیم. بیشتر عصبانیت او به دلیل نتیجه بازی بود. فردا او تست خواهد داد و به محض مشخص شدن نتیجه، اعلام می‌کنیم.

1947063

داور هم کمی متناقض تصمیم گرفت. برخی از تصمیم‌‌های او را اگر من بودم متفاوت می‌گرفتم. این را به خود او هم گفتم. می‌توانست بهتر باشد. البته امروز به اندازه کافی کار خودمان را خراب کردیم و مقصر اصلی این نتیجه خودمان بودیم.

ما بارها به حریف اجازه نفوذ دادیم. به آنها گفتیم بیایید گل بزنید. خوب دفاع نکردیم. وقتی حمله خوب نباشد بر روی دفاع نیز فشار می‌آید و مرتکب اشتباه می‌شود. به همین دلیل سیستم را عوض کردم و دو بازیکن جدید به زمین فرستادم. همین به ما کمک کرد نتیجه را برگردانیم.

1947064

به آنها افتخار می‌کنم. اشتباهاتی داشتند اما تسلیم و ناامید نشدند و به بازی برگشتند. هنوز چیزی در این فصل از دست نرفته است. امتیازات زیادی با صدر فاصله نداریم و می‌توانیم همه را جبران کنیم.»

دیدگاه‌ها