کد خبر : 1976261 | 07 آبان 1402 ساعت 22:46 | 46.3K بازدید | 34 دیدگاه

دعوای اسطوره‌های یونایتد و لیورپول در پخش زنده!

گری نویل و جیمی کاراگر بعد از بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد بعد از بازی این دو تیم بر سر مشکلات یونایتد بحث کردند.

دعوای اسطوره‌های یونایتد و لیورپول در پخش زنده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه در ورزشگاه الدترافورد در دربی شهر منچستر میزبان منچسترسیتی بود که در برابر این تیم حرفی برای گفتن نداشت و بازی را با نتیجه 3-0 مقابل چشم هواداران واگذار کرد و حتی اگر چند مورد سیوهای آندره اونانا رقم نمی خورد این تیم می توانست با نتیجه سنگین‌تری هم این بازی را واگذار کند.

این نتیجه ناامیدکننده باعث شد کاراگر و نویل، اسطوره‌های باشگاه لیورپول و یونایتد که کارشناسان شبکه اسکای اسپورت هم هستند، بر سر مسائل این تیم باهم به جر و بحثی بپردازند که در شبکه های اجتماعی حسابی داغ شده است. بحث را در ابتدا کاراگر شروع کرد: "هیچ کدام از ما در این استدیو نمی‌تواند توضیح دهد که یونایند واقعا در زمین چه کار می کند. تن‌هاخ 18 ماه است که در این تیم حضور دارد و هیچ کاری نکرده است. این زمان زیادی است. در کمتر از این فاصله ببینید آنگه پوستکوگلو و برخی دیگر از مربیان چه کرده‌اند. نمی گویم هر بازی را ببرند ولی برنامه هم ندارند."

نویل در پاسخ به او گفت: "نمی توانم با تو مخالفت کنم. اما مربیانی که می گویی در یک فضای آرام کار می کنند. نه اینکه مدام بحث مالکیت باشگاه در سر تیتر خبرها باشد و این که 20 درصد از سهم باشگاه قرار است فروخته شود...." اینجا کاراگر سعی کرد حرف نویل را قطع کند و گفت: "نه نه نه... تو می‌خواهی بهانه بیاوری."

1947065

این با عصبانیت نویل همراه شد که گفت: "تو به حرف من گوش نمی دهی، من چرا باید به حرف تو گوش کنم؟"

در ادامه نویل روی این نکته تاکید کرد که در فضای "سمی" اطراف یونایتد اجازه کار سالم را به هیچ سرمربی‌ای‌ نمی‌دهد. و کاراگر هم باز روی این نکته تاکید کرد که یونایتد هیچ هویتی با بازی اش تحت هدایت تن‌هاخ ندارد و اگر تن‌هاخ نمی تواند این شرایط را مدیریت کند پس در حد سرمربیگری یونایتد نیست. در شبکه اجتماعی ایکس بسیاری از هواداران با نظر کاراگر موافق‌تر بودند و می گفتند که سرمربی یونایتد با حقوق 10 میلیون پوندی وظیفه مدیریت شرایط پیچیده را دارد.

دیدگاه‌ها