کد خبر : 1976273 | 07 آبان 1402 ساعت 23:19 | 46.7K بازدید | 40 دیدگاه

حمله روی کین به کاپیتان یونایتد: بازوبند را از او بگیرید

روی کین، اسطوره منچستر یونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد کاپیتان تیمش را تغییر دهد.

حمله روی کین به کاپیتان یونایتد: بازوبند را از او بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و منچستر سیتی امشب در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، برابر همدیگر قرار گرفتند. این بازی با برتری کامل شاگردان پپ گواردیولا همراه بود. آنها در نیمه اول با گل ارلینگ هالند به برتری رسیدند.

در نیمه دوم نیز جریان بازی فرقی نکرد و سیتی حتی بهتر نیز بازی کرد. آنها در دقیقه ۴۹ توسط هالند و در دقیقه ۸۰ به وسیله فیل فودن به گل رسیدند تا با بردی پرگل الدترافورد را ترک کنند.

برونو فرناندز در نیمه دوم از هم‌تیمی‌هایش شاکی بود و در چند صحنه از نیمه دوم ناامیدانه آنان را تماشا می‌کرد و کاری از دستش برنمی‌آمد. این صحنه‌ها و کارهای فرناندز در زمین باعث شد که روی کین، اسطوره منچستر یونایتد، عصبانی شود و خصوصیات فرناندز را دقیقا برعکس خصوصیاتی بداند که او از یک کاپیتان می‌خواهد.

1947086
1947087

«اگر من بودم، اولین کاری که بعد از بازی امروز انجام می‌دادم گرفتن کاپیتانی از او است. می‌دانم که این تصمیم بزرگی است و ممکن است حواشی‌ای را ایجاد کند اما فرناندز ویژگی‌های یک کاپیتان را ندارد و باید عوض شود.

او بدون شک بازیکن بااستعدادی است و در زمین مفید واقع می‌شود. اما چیزی که امروز دوباره دیدم و می‌دانم که قبلاً بارها در این مورد بحث کرده‌ایم، این بود که او فقط ناله می‌کرد و از فرط ناتوانی دست‌هایش را به هوا و این طرف و آن طرف می‌انداخت. واقعاً قابل قبول نیست و بعد از آنچه امروز دیدیم، من باشم کاپیتان را عوض می‌کنم. تن‌هاخ می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر می‌خواهد یک کاپیتان در زمین داشته باشد باید بازوبند را از برونو بگیرد. او بسیار بازیکن درخشانی است اما از نظر ویژگی‌های کاپیتانی، او برخلاف چیزی است که من از یک کاپیتان می‌خواهم.»

دیدگاه‌ها