کد خبر : 1976277 | 07 آبان 1402 ساعت 23:43 | 7.6K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: می‌خواستم لوکاکو بماند، او خودش رفت

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی برابر رم، در مورد مارکوس تورام، تقابل با لوکاکو و نمایش تیمش با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

اینزاگی: می‌خواستم لوکاکو بماند، او خودش رفت

به گزارش "ورزش سه"، امروز در یکی از بازی‌های حساس هفته دهم سری آ، اینتر با نتیجه ۱-۰ به رم غلبه کرد و به صدر جدول بازگشت.

سیمونه اینزاگی پس از این پیروزی باارزش درباره مسائل مختلفی صحبت کرد و نظراتش را ارائه داد.

گلزنی تورام؟
چیزی که تفاوت را ایجاد می‌کند نحوه عملکرد تورام در تمرینات تیم است. او روی جزئیات، در زمین و خارج از آن تمرکز می‌کند، بنابراین چنین عملکردی از او عادی است. او مزد تلاش‌هایش را می‌گیرد. او همچنین زبان ایتالیایی را بلد است و یکی از دلایل پیشرفتش نیز همین است.

1947098

عملکرد حریف؟
بازی مقابل آنها آسان نبود. خیلی خوب دفاع می‌کردند و به سختی موقعیت خلق می‌کردیم. اما ما در زمین و هنگام کار با توپ صبور بودیم و توانستیم به برد برسیم.

جو ورزشگاه؟
جو اینجا همیشه استثنایی بوده است. البته امروز جو سنگین علیه حریف را بیشتر احساس کردیم، اما همیشه در بازی‌هایمان مقابل رم، میلان، کالیاری یا هر تیم دیگری، جو ورزشگاه جادویی است. من امروز در بازی تیمی را دیدم که تمرکزش روی بازی بود و در دقیقه ۸۲ به گل رسید. ما شایسته پیروزی بودیم.

1947099

عملکرد تیم تا این مقطع از فصل؟
در ۱۳ بازی اول این فصل، من فقط می‌توانم از این بچه‌ها تمجید کنم، اما فعلا راه زیادی در پیش است. ما می‌خواهیم تا جایی که می توانیم پیش برویم، می‌دانیم که آسان نخواهد بود، اما آرزوی ما این است که هر روز پیشرفت کنیم و جام‌های زیادی به دست بیاوریم.

تقابل با لوکاکو؟
من قبلاً نظرات خود را در مورد لوکاکو در تابستان امسال بیان کرده‌ام. همه می‌دانند که من برای بازگرداندن او چه کار کردم و همچنین برای نگه داشتن او در اینجا چه کارهایی انجام دادم. هر کس در زندگی تصمیم‌های خود را می‌گیرد، او تصمیمش را گرفت. انتخاب‌های من همیشه به نفع اینتر است و نه بازیکنان فردی. ما امروز با هم برخوردی نداشتیم اما اگر به هم برمی‌خوردیم، بدون مشکل به او سلام می‌کردم.

دیدگاه‌ها