کد خبر : 1976278 | 07 آبان 1402 ساعت 23:43 | 24.4K بازدید | 23 دیدگاه

نگاه حسرت برانگیز آزمون به اسکوربرد

سردار در سن‌سیرو، خیلی دیر، خیلی کم!

حضور کوتاه مدت سردار آزمون در دیدار مقابل اینتر حاصلی برای مورینیو نداشت.

سردار در سن‌سیرو، خیلی دیر، خیلی کم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که از اوایل نیمه دوم بازی اینتر - رم، دوربین‌های تلویزیونی با چند کلوزآپ، سردار را به عنوان مهم‌ترین بازیکن ذخیره رم به تصویر می‌کشیدند، حضور او در زمین تنها یک دقیقه پیش از پایان وقت قانونی اتفاق افتاد.

او در دقیقه ۸۹ به جای لئاندرو پاردس وارد زمین شد تا رم با مهاجمان بیشتری به سمت دروازه اینتر حمله ببرد و گل خورده را جبران کند، اما هافبک‌ها و وینگ‌بک‌های رم حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم برای سردار پرتلاش ایجاد نکردند.

جالب اینکه آزمون در لحظه ورود به زمین نیم نگاهی به اسکوربرد ورزشگاه و ساعت بازی داشت و می‌دانست در این بازی دشوار و در شرایطی که رم آنچنان موقعیتی روی دروازه ایجاد نمی‌کند، کار بسیار سختی پیش رو دارد.

در نهایت او با یکی دو حرکت دفاعی و تلاش برای جلو بردن تیم به کار خود پایان داد، در حالی که رمی‌ها در لحظات پایانی بازی صاحب یک ضربه کاشته نیز شدند که هم‌دسته‌های سردار به بدترین شکل این موقعیت را با سانتری بی هدف هدر دادند.

با توجه به فشار زیاد هواداران اینتر روی روملو لوکاکو، این انتظار وجود داشت که سردار زودتر حتی به جای این بازیکن بلژیکی وارد زمین شود اما مورینیو تا پایان مسابقه لوکاکو را در زمین نگه داشت و سردار را هم به عنوان جایگزین بازیکن دیگری وارد میدان کرد.

آزمون تا امروز در رم به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده است اما با بهبود شرایط فیزیکی جای بیشتری برای حرکت به سوی ترکیب اصلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها