کد خبر : 1976284 | 08 آبان 1402 ساعت 00:01 | 32.6K بازدید | 58 دیدگاه

حکم کمیته انضباطی تا قبل از پنجشنبه صادر می‌شود؟

اقدام سریع استقلال برای لغو محرومیت نکونام

کمیته حقوقی باشگاه استقلال به دنبال جلوگیری از محرومیت جواد نکونام مقابل شمس‌آذر قزوین است.

اقدام سریع استقلال برای لغو محرومیت نکونام

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با دستور موقت جواد نکونام سرمربی استقلال را به دلیل اظهاراتش علیه داوری دیدار با آلومینیوم اراک با محرومیت مواجه کرد.

کمیته انضباطی تا پایان وقت اداری روز دو‌شنبه به استقلالی‌ها فرصت داد تا دفاعیات خود را به صورت کتبی ارسال کنند تا ضمن بررسی دقیق حکم نهایی صادر شود.

با توجه به دستور موقت صادر شده اگر تا روز پنجشنبه و قبل از دیدار استقلال و شمس‌آذر حکم نهایی نکونام صادر نشود، او حق نشستن روی نیمکت تیمش را در این بازی ندارد. به همین خاطر مسئولان باشگاه استقلال بلافاصله بعد از دریافت نامه کمیته انضباطی دفاعیه‌ای را تنظیم کردند و به این کمیته فرستادند.

کمیته حقوقی باشگاه استقلال با اقدام سریع در این زمینه قصد دارد جلوی محرومیت نکونام مقابل شمس‌آذر را بگیرد. به همین خاطر آنها از کمیته انضباطی خواسته‌اند تا حکم خود را قبل از روز پنجشنبه صادر کنند. مدیران حقوقی باشگاه استقلال بر این باور هستند که نکونام هیچ صحبتی مبنی بر اینکه شامل مفاد محرومیت شود در نشست خبری روز جمعه انجام نداده و با استناد به همین مسئله خواهان صدور حکم او تا قبل از دیدار با شمس آذر شده‌اند.

استقلالی‌ها امیدوار هستند حکم نکونام صادر شود و او با جریمه نقدی بتواند در بازی هفته نهم مقابل شمس‌آذر در قزوین روی نیمکت آبی پوشان بنشیند.

دیدگاه‌ها