کد خبر : 1976289 | 08 آبان 1402 ساعت 00:29 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

یک سوپرگل هیجان‌انگیز، عامل صدرنشینی لورکوزن

فلورین ویرتز با به ثمر رساندن یک گل تماشایی، کلاس بالای فنی خود را مقابل فرایبورگ نشان داد.

یک سوپرگل هیجان‌انگیز، عامل صدرنشینی لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، روند خوب ستاره‌های ژابی آلونسو در آلمان ادامه دارد و بایرلورکوزن موفق شد در بای آره‌نا، با نتیجه 2 بر یک فرایبورگ را شکست دهد که این پیروزی تحت تأثیر درخشش فلورین ویرتز جوان بود.

ستاره 20 ساله و ملی پوش بایر لورکوزن برابر فرایبورگ یک گل جدایی به ثمر رساند و نشان داد که بیخود و بی‌جهت نیست که در سایت ترنسفر مارکت 85 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است. لورکوزن که پس از پیروزی 5 بر یک برابر قره باغ پای به این دیدار گذاشته بود، دقیقه 36 با گل تماشایی ویرتز از حریف پیش افتاد.

1947135

ابتدا این استعداد 20 ساله در سمت راست محوطه جریمه نیکلاس هوفلر را از پیش روی برداشت و وارد محوطه جریمه شد. بقیه خط دفاعی فرایبورگ هم کاری برای مقابله با حرکات انفرادی ویرتز انجام ندادند. پس از حرکت در عوض، ویرتز دوباره با چند سر توپ هوفلر را عملا گیج کرد بازی کرد تا اینکه این مدافع پس از یک تکل ناموفق، بالاخره مجبور شد روی زمین بنشیند.

پس از چند متر پیشروی و مشغول کردن مدافعان به خود، ویرتز در نهایت با یک شوت محکم، توپ را به گوشه دروازه فرستاد که نوآ آتوبولو، دروازه بان فرایبورگ قادر به مقابله با آن نبود.

1947136

و این تمام ماجرا نبود چرا که در نیمه دوم، ویرتز دویدن انفرادی خود را از نیمه زمین خودی آغاز کرد و پس از طی کردن نزدیک به 50، 60 متر، در پشت محوطه جریمه توپ را به یوناس هافمن سپرد و شوت این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه و برخورد دوباره به پشت گلر حریف، وارد دروازه شد.

استفان کیسلینگ، اسطوره باشگاه، در مصاحبه‌ای با DAZN که آگاهانه از برچسب «کلاس جهانی» در مورد سوپرگل استعداد لورکوزن استفاده کرد و گفت: «این کار در کلاس جهانی انجام شد.»

لوکاس هرادکی دروازه بان 20 ساله در گفتگو با DAZN به تمجید از ویترز پرداخت و گفت: «او می تواند همه کارها را انجام دهد. و وقتی روزهایی مثل امروز در آمادگی قرار دارد، بازی‌ها را برای ما تعیین می‌کند.»

دیدگاه‌ها