کد خبر : 1976296 | 08 آبان 1402 ساعت 08:51 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شجاع و کنعانی در بندر اصلی شارجه

باشگاه خورفکان از عقد قرارداد با نبویشا یوویچ خبر داد تا این سرمربی تا پایان فصل جاری هدایت این تیم اماراتی را بر عهده داشته باشد.

سرمربی شجاع و کنعانی در بندر اصلی شارجه

به گزارش "ورزش سه"، نبویشا به عنوان جانشین جرارد ساراگوسا که به عنوان دستیار عبدالعزیز العنبری در خورفکان حضور داشت و پس از اخراج او به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود، کار خود را آغاز خواهد کرد.

نبوشا پیش از این هدایت از باشگاه‌های مشهور عربی را بر عهده داشت که مهم‌ترین آنها زمالک مصر، الفیصلی اردن، الشرطه عراق، الصفاقسی تونس و الاهلی قطر بوده‌اند.

او با الفیصلی قهرمان لیگ، جام فدراسیون و سوپرجام اردون شد و با در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های عرب در سال 2017 به مقام دوم رسید. این سرمربی همچنین الشرطه را به قهرمانی لیگ عراق در فصل 2018-2019 و الصفاقسی به قهرمانی جام تونس در سال 2018 رساند.

نبویشا یوویچ در مدت حضور خود در الاهلی قطر، سرمربی شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان، دو مدافع ملی‌پوش ایرانی بوده است.

ماموریت نبویشا در تیم جدید خود، تضمین بقای خورفکان در لیگ حرفه‌ای امارات خواهد بود. این تیم در حال حاضر با 7 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها