کد خبر : 1976301 | 08 آبان 1402 ساعت 00:58 | 27.1K بازدید | 12 دیدگاه

رئیس باشگاه مارسی:

این احمق‌ها هوادار نیستند!

پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، با محکوم کردن اقدامات افرادی که به اتوبوس تیم المپیک لیون حمله کردند، از آنها به عنوان "احمق‌های بی‌پروا" نام برد که هوادار واقعی نیستند.

این احمق‌ها هوادار نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، اتوبوس تیم لیون امشب در مسیر حرکت به سمت ولودروم برای بازی هفته دهم لیگ یک فرانسه مقابل مارسی مورد حمله هواداران تیم رقیب قرار گرفت و فابیو گروسو سرمربی تیم از ناحیه صورت آسیب دید. به گزارش پرایم ویدئو اسپورت، گروسو، سرمربی لیون، بریدگی 3 سانتی‌متری عمیقی روی صورتش ایجاد شده است، و اکیپ هم اضافه کرد که او ممکن است مشکوک به ضربه مغزی باشد.

تصمیم برای به تعویق انداختن بازی توسط فدراسیون درست چند دقیقه قبل از زمان تعیین شده شروع بازی گرفته شد. در مورد ماهیت این تعویق تردید وجود دارد زیرا جان تکستور مالک لیون اعلام کرد که تیمش می‌خواهد بازی کند و مشکلی ندارد اما به نظر می‌رسد داور بازی شرایط را برای برگزاری کاملا امن توصیف نکرده است.

1947157

لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، هم رفتار هواداران را محکوم کرده است که باعث به تعویق افتادن بازی شدند. او گفت: "این غیرقابل قبول است. من صادقانه می‌گویم، ما باید از اتفاقاتی مثل چیزی که برای فابیو گروسو رخ داد جلوگیری کنیم. کاملا غیر قابل قبول است، اتفاقی که در فوتبال نمی‌تواند بیفتد. این افراد هوادار نیستند، فقط احمق‌های بی‌پروا هستند. خراب کردن یک جشن زیبا، در یک استادیوم با 65 هزار نفر به دلیل بی‌احتیاطی! عصبانی هستم. مخصوصاً چون این چیزها جایی در فوتبال و جامعه ندارد."

دیدگاه‌ها