کد خبر : 1976309 | 08 آبان 1402 ساعت 08:52 | 5K بازدید | 7 دیدگاه

برای بردن لیگ کیفیت و نظم می‌خواهیم

پیولی: به سطح تیم‌های بالای جدول نزدیک هستیم

استفانو پیولی پس از تساوی ۲-۲ میلان مقابل ناپولی تصمیماتش را در این بازی توضیح داد و درباره مصدومیت کریستین پولیسیک و عصبانیت رافائل لیائو و اولیویه ژیرو صحبت کرد.

پیولی: به سطح تیم‌های بالای جدول نزدیک هستیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در دیداری حساس، بازی‌ای که با نتیجه ۲-۰ جلو بود را در نیمه دوم از دست داد و در نهایت فقط به یک امتیاز رسید.

استفانو پیولی در نشست خبری بعد از بازی درباره وضعیت تیمش و اتفاقاتی که در نیمه دوم افتاد صحبت کرد.

نظرتان درباره نتیجه؟
اگر این بازی را هم می‌باختیم، وارد یک دوره بحران و بدشانسی می‌شدیم. من فکر می‌کنم اشتباه بزرگ ما این بود که گل اول را دریافت کردیم، زیرا باعث شد ناپولی از نظر ذهنی وارد بازی شود. تا آن زمان کنترل بازی را در دست داشتیم.

1947183

عملکرد تیم؟
درست است که ما دو گل زدیم، اما با توجه به وضعیت بازی‌مان، یک بار دیگر فقط درصد بسیار کمی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کردیم. باید در این زمینه بهتر شویم. به هر حال حیف شد، عملکرد ما خوب بود و رفتن از اینجا تنها با یک امتیاز ناامیدکننده است. امیدوارم این بدشانسی و شرایط فقط یک دوره لحظه‌ای و زودگذر باشد. مهم این است که به فوتبال هجومی ادامه دهیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم. باید به پیشرفت خود ادامه دهیم، زیرا سطح حریفان ما در سری A و لیگ قهرمانان اروپا بسیار بالاست.

مصدومان تیم؟
مصدومیت‌ها جدا از نتیجه، جنبه منفی دیگر امشب بود. اگر کیائر در دسترس بود، کالولو بازی نمی‌کرد. وضعیت کالولو را نمی‌دانم و باید پس از آزمایش ببینیم. پولیسیک هم احساس ناراحتی کرد و تصمیم گرفتم ریسک نکنم. مارکو پلگرینو از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شدید شد و نتوانست بدود.

1947184

تعویض لیائو و ژیرو و بحث‌ با آنها؟
دیدم که ما به بازیکنانی تازه‌‌نفس نیاز داریم. آنها با سه بازی در یک هفته خسته بودند. وقتی بازیکنان خسته هستند، باید انرژی تازه تزریق کنید و تیم را ارتقا دهید. منطقی است که آنها بعداً برای توضیح به من مراجعه کنند. من تصمیمم را برای آنها توضیح دادم.

سرنوشت‌تان در میلان؟
سرنوشت یک مربی همیشه در دستان باشگاه اوست. در چند سال اخیر همیشه گفته‌ایم حضور در چهار تیم هدف ما است و حالا می‌گوییم هدف ما اسکودتو است. این از جاه‌طلبی و پیشرفت ما است. البته که فقط ما نیستیم و حداقل سه یا چهار تیم دیگر هستند که می‌توانند قهرمان شوند. من در ۴۰ سال حضورم در فوتبال یاد گرفتم که زیاد به اتفاقات دیروز فکر نکنم، اما به آینده هم فکر نکنم، ما باید در لحظه زندگی کنیم.

هر کسی که در سری آ قهرمان شود، قطعا تیمی فوق‌العاده خواهد بود. به خصوص اگر این ما باشیم و دومین قهرمانی ما در سه سال گذشته باشد. اینتر، یوونتوس و ناپولی تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند، اما ما حداقل به سطح آنها نزدیک هستیم. برای بردن لیگ شما نیاز به ثبات، نظم و کیفیت دارید، بنابراین ما تا انتها به همه این ویژگی‌ها نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها