کد خبر : 1976333 | 08 آبان 1402 ساعت 10:53 | 36.6K بازدید | 10 دیدگاه

همه به عربستان می‌روند، ستاره الهلال در مسیر بازگشت!

هافبک الهلال گزینه اصلی نیوکاسل برای جایگزین بازیکن محروم شان تونالی است.

همه به عربستان می‌روند، ستاره الهلال در مسیر بازگشت!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم به محرومیت 10 ماهه ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی ضربه دردناکی به باشگاه نیوکاسل انگلیسی وارد کرد و پس از آن به سرعت شروع به مطرح کردن چند نام برای جذب یکی از آنها در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو کرد تا غیبت تونالی را جبران کند.

گزارش ها در پرتغال مدعی شدند که روبن نوس، بازیکن پرتغالی الهلال عربستان، در خط مقدم کاندیداهای جانشینی تونالی در نیوکاسل است. در باشگاه نیوکاسل اعتقاد بر این است که پس از تایید غیبت تونالی تا پایان فصل که ادی هاو، مربی تیمش را با مشکل در خط میانی مواجه می کند، نوس گزینه ای برای نیوکاسل خواهد بود.

نیوکاسل قرار است در ژانویه جانشینی برای بازیکن 63 میلیون یورویی خود بیاورد و روزنامه پرتغالی O Jogo اعلام کرد که قرارداد قرضی این بازیکن 26 ساله می تواند بدون مشکل پیش برود.

این روزنامه پرتغالی گزارش داد که نوس پس از ایفای نقش اصلی در وولورهمپتون قبل از انتقال 55 میلیون یورویی به الهلال، همچنان به امید بازگشت به لیگ برتر انگلیس ادامه می دهد.

1947205

نوس فوتبال حرفه ای خود را با باشگاه پورتو پرتغال آغاز کرده بود، 6 فصل اخیر را در ولورهمپتون سپری کرد و در طی آن 253 بازی انجام داد و 30 گل به ثمر رساند.

در مورد تیم ملی پرتغال، نوس 44 بازی انجام داده و در کسب عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا در سال 2019 نقش داشت.

از طرفی بدون شک الهلال تمایلی به از دست دادن بازیکن مهمی در نیم فصل نخواهد داشت. زیرا آنها در صدر لیگ برتر هستند و نوس که تا کنون در تمام 11 بازی حضور داشته است، در صورتی که نیوکاسل علاقه خود را رسمی کند، می تواند به سرعت از این تیم خارج شود.

نیوکاسل همچنان به دنبال صعود از "گروه مرگ" در لیگ قهرمانان اروپا است، علاوه بر رقابت برای حضور در جمع چهار تیم برتر، در حالی که در اواسط هفته در جام کارابائو به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

نیوکاسل از مصدومیت شدید بازیکنان خود الیوت اندرسون، جیکوب مورفی و الکساندر اسحاق رنج می‌برد، بنابراین محرومیت تونالی مشکلات مربی ادی هاو را تکمیل می‌کند و این امر تایید می‌کند کهبازار نقل و انتقالات زمستانی نیوکاسل فعال خواهد بود.

دیدگاه‌ها