کد خبر : 1977371 | 13 آبان 1402 ساعت 06:10 | 18.3K بازدید | 5 دیدگاه

داوری در لیگ عربستان دوباره جنجالی شد

قضاوت داور دیدار الفتح و الهلال مورد اعتراض بازیکنان و سرمربی تیم میزبان قرار گرفته است.

داوری در لیگ عربستان دوباره جنجالی شد

به گزارش ورزش سه، در دقایق پایانی نیمه اول دیدار تیم‌های الفتح و الهلال در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، اعضای تیم میزبان خواستار اخراج علی البلیهی، مدافع الهلال شدند اما داور در این صحنه یاسین بونو را به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد جریمه کرد.

البلیهی که در دقیقه 34 یک کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه 46+3، هنگام ارسال یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی دروازه بونو تاخیر ایجاد کرد و در شرایطی که بازیکنان الفتح درخواست اخراج او با کارت زرد دوم را داشتند، توپ را به دروازه‌بان مراکشی واگذار کرد تا آن را ارسال کند.

اعضای تیم الفتح معتقد بودند که البلیهی مستحق اخطار دوم است اما هکتور مارتینز، داور مسابقه، یاسین بونو را جریمه کرد تا الهلال با یازده بازیکن خود به بازی ادامه بدهد و در نهایت هم با نتیجه 2-0 پیروز شود.

اسلاون بیلیچ، سرمربی الفتح، در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: من با داور در مورد لزوم اخراج البلیهی صحبت کردم و گفتم او وقت‌‌کشی کرد اما داور به من گفت که به بونو اخطار داده است، چون او در‌ شروع بازی تاخیر ایجاد کرد. من فکر می‌کنم البلیهی مستحق یک هشدار بود، چون او به توپ نزدیک بود.

1949185

محمد الفهید، هافبک الفتح نیز عنوان کرد: داور به سمت البلیهی می‌رفت تا به او کارت زرد بدهد، اما انتظار نداشتیم تصمیمش را تغییر دهد و بونو را جریمه کند.

همچنین مروان سعدان، هافبک الفتح نیز با انتقاد از عملکرد داور گفت: داور به اشتباه به سود الهلال پنالتی اعلام کرد و البلیهی را هم از زمین اخراج نکرد.

دیدگاه‌ها