کد خبر : 1976349 | 08 آبان 1402 ساعت 11:45 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

در جهانی مدال‌های بهتری نسبت به هانگژو گرفتیم اما دیده نشد!

رستمیان: از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی‌ام

دارنده مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا گفت: بازی‌های آسیایی بیشتر دیده می‌شود در صورتی که در جهانی که از نظر رنکینگ و سطح، بالاتر است مدال‌های بهتری گرفتیم.

رستمیان: از عملکردم در قهرمانی آسیا راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، هانیه رستمیان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر در پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، در رشته 25 متر مدال نقره گرفتم. از رکوردی که زدم و فینالی که داشتم خیلی راضی هستم. رقابت بسیار سخت بود. رقیبان  اصلی ما در جهان، در آسیا هستند و رکوردهایی که اینجا ثبت شد حتی از  قهرمانی جهان بالاتر بود.

وی افزود: عملکرد خوبی داشتم و با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک توزیع می‌شد و من هم پیش‌تر سهمیه گرفته بودم، حضورم در این مسابقات کمک کرد تا آماده‌تر و با تجربه‌تر شوم و برای المپیک به سطح بالاتری برسم. امیدوارم همین روند را تا المپیک 2024 پاریس ادامه دهم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سؤال که چرا این مدال را در بازی‌های آسیایی به دست نیاوردید، گفت: در رشته 25 متر در بازی‌های آسیایی و هم در قهرمانی آسیا با یک رکورد یعنی 584 فینالیست شدم و عملکرد مشابهی داشتم ولی شرایط فینال در هر مسابقه متفاوت است. در تیراندازی رقابت بالاست و هر مسابقه شرایط خود را دارد و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در یک فینال می‌شود و در یک فینال نه.

رستمیان تأکید کرد: خیلی از قهرمانان جهان در یک مسابقه حتی فینالیست نمی‌رسند که این به خاطر ویژگی این رشته و نزدیکی رکوردها است به خصوص در تپانچه 25 متر که رقابت سختی در آسیا وجود دارد.

وی با اشاره به توقعات از نتایج ورزشکاران در بازی‌های آسیایی گفت: بازی‌های آسیایی بیشتر دیده می‌شود و پخش تلویزیونی دارد و انتظارات بیشتر است در صورتی که در مسابقات جهانی که از نظر رنکینگ و سطح، بالاتر است نتایج و مدال‌های بهتری گرفتیم، ولی دیده نمی‌شود. انتظارات در بازی‌های آسیایی بالاتر است و فکر می‌کنند نتیجه خوبی نگرفتیم در حالی که در تیراندازی رقابت‌ها نزدیک است و فینالیست شدن نتیجه خوبی است حتی اگر مدال گرفته نشود اما متأسفانه خیلی‌ها از این رشته شناخت ندارند و فکر می‌کنند نتایج خوب نبوده است.

دیدگاه‌ها