کد خبر : 1976359 | 08 آبان 1402 ساعت 12:15 | 34.4K بازدید | 23 دیدگاه

لاپورتا عصبانی بود

بازخواست یک ساعته ژاوی بعد از ال‌کلاسیکو

خوان لاپورتا و ژاوی پس از شکست بارسا در ال‌کلاسیکو جلسه ای یک ساعته و کاملا جدی با یکدیگر داشتند.

بازخواست یک ساعته ژاوی بعد از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دومین ال‌کلاسیکوی رسمی متوالی خانگی به رئال مادرید باخت. آخرین دیدار بین بارسا و رئال در زمین کاتالان ها را رئال 0-4 در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برده بود و شنبه نیز توانست بارسا را در مونتجوئیک به لطف دبل جود بلینگام 1-2 شکست دهد. تیم تحت هدایت ژاوی یک نیمه عالی داشت ولی در نیمه دوم افت کرد و قافیه را به رئال مادرید باخت.

1947243

ژاوی در مجموع برابر رئال بد نتیجه نگرفته اما این شکست قطعا برای او و همه هواداران بارسا تلخ بود و یک نقطه منفی در کارنامه او محسوب می شد.

1947244

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، بعد از بازی خوان لاپورتا به شدت عصبانی بود و از ژاوی خواست تا جلسه ای با یکدیگر داشته باشند. پس از آنکه همه بازیکنان ورزشگاه را ترک کردند، فرصت مناسبی بود تا لاپورتا و ژاوی حرف بزنند و طبق این گزارش، جلسه ای کاملا جدی نیز بود و در آن مربی برای رئیس توضیح داد که چرا و چگونه تیم در نیمه دوم برابر رئال تسلیم شد. او در این جلسه به لاپورتا آرامش خاطر داده و تاکید کرده که با بازگشت مصدومان، تیم به روند خوب خود بر می گردد و جای نگرانی نیست.

1936794

لازم به ذکر است که با پیروزی دیروز اتلتیکو، بارسلونا حالا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین در رده چهارم قرار دارد.

دیدگاه‌ها