کد خبر : 1976385 | 08 آبان 1402 ساعت 13:35 | 38.3K بازدید | 14 دیدگاه

یک ترابی جدید در لیگ برتر ایران!

نساجی در روزی که نمایش قابل دفاعی برابر یکی از مدعیان لیگ برتر ارائه داد، بار دیگر از چهره‌های جوانش رونمایی کرد.

یک ترابی جدید در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تساوی خانگی برابر سپاهان پرستاره باعث شد تا مهدی رحمتی کمی آرامش خاطر بگیرد و از حالا به فکر هفته‌های آتی و جبران نتایج قبل باشد. اما نکته‌ای که بازهم در دیدارهای نساجی خودنمایی می‌کرد، اعتماد سرمربی تیم به جوانان تیم بود.

در روزی که نساجی برابر رقیب اصفهانی جلو افتاد اما روی کرنر گل تساوی را دریافت کرد، رحمتی به جوانانی نظیر مرصاد سیفی و محمدرضا ترابی بازی داد تا آنها در لحظات حساس بازی عصای دستش شوند. هردو بازیکن عضو تیم ملی جوانان بودند که با وجود شایستگی از رسیدن به جام جهانی باز ماند. البته سیفی دفاع چپ بومی قائمشهری‌ها محسوب می‌شود اما قضیه ترابی کمی متفاوت است.

او که بازیکن امیدهای استقلال محسوب می‌شد، با نظر مستقیم رحمتی تصمیم گرفت قید حضور در تیم بزرگسالان باشگاه را بزند و راهی شمال کشور شود. سرمربی نساجی هم امیدوار بود که پس از درخشش این هافبک دفاعی در ترکیب تیم ملی جوانان در راه انتخاب جام جهانی، یک ستاره را به فوتبال ایران معرفی کند. هرچند که بدشانسی گریبان ترابی را گرفت و از همان تمرینات ابتدایی با تیم جدیدش، دچار آسیب دیدگی‌ای شد که او را تا چندماه خانه نشین کرد.

با این وجود در مصاف با نساجی، رحمتی برای اولین بار از این هافبک استقلالی رونمایی کرد و او هم نمایش قابل قبولی ارائه داد. به نظر می‌رسد این توجه ویژه کاپیتان سابق آبی‌ها به جوانان در ادامه فصل هم ادامه دار باشد و اینگونه بتوان امیدوار بود که چند استعداد جدید در فوتبال ایران چهره شوند. ترابی هم یکی از این بازیکنان است که احتمالا در آینده بیشتر از او خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها