کد خبر : 1976394 | 08 آبان 1402 ساعت 14:23 | 15.4K بازدید | 14 دیدگاه

می‌خواهند این ستاره را برای همیشه نگه دارند!

یان کریستین دریسن دوست دارد جمال موسیالا را برای مدت طولانی در بایرن مونیخ نگه دارد.

می‌خواهند این ستاره را برای همیشه نگه دارند!

به گزارش "ورزش سه"، یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن مونیخ، علاقه دارد جمال موسیالا، هافبک آلمانی، را برای همیشه در این باشگاه حفظ کند.

این مدیر 56 ساله اواخر روز یکشنبه در برنامه بلیک‌پانکت اسپورت، درمورد وضعیت موسیالا در مونیخ گفت:"من واقعا دوست دارم او را تا آخر عمر در این باشگاه نگه دارم. جمال امروز یک بازیکن برتر فوتبال است. خوب است که او را تا زمانی که ممکن است در کنار خود نگه داریم، این برنامه ماست."

دریسن در مورد استعدادهای این بازیکن 20 ساله گفت:"او یک دارایی باورنکردنی است. موسیالا پتانسیل بسیار بیشتری برای ادامه پیشرفتش در اختیار دارد."

قرارداد موسیالا با بایرن تا تابستان 2026 اعتبار دارد، اما از هم اکنون گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده این هافبک آلمانی وجود دارد. هافبک متولد اشتوتگارت اکنون یکی از ارزشمندترین بازیکنان جهان است.

هربرت هاینر، رئیس بایرن، اخیراً به روزنامه آبنزیتونگ گفته بود:"او تا سال 2026 با ما قرارداد دارد و می داند که در بایرن چه چیزی در اختیار دارد، اینجا همه درها به روی او باز است. دوست دارم او را برای مدت طولانی در کنار خود داشته باشم. هیچ یک از طرفین(برای عقد قرارداد جدید) عجله ندارند."

دیدگاه‌ها