کد خبر : 1976397 | 08 آبان 1402 ساعت 14:45 | 73.2K بازدید | 29 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

حیرت ژاوی از افت غیرمنتظره این سه بازیکن

اوریول رومئو، الکس بالده و فران تورس نشانی از روزهای خوب ابتدای فصل خود ندارند و در ال‌کلاسیکو نیز ناامیدکننده بودند.

حیرت ژاوی از افت غیرمنتظره این سه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، سهم اوریول رومئو، الخاندرو بالده و فران تورس در بازی بارسا و تاثیر روی گلزنی دچار افت غیرمنتظره ای شده است و این در نخستین بازی دشوار فصل مقابل رئال مادرید مشهود بود. هافبک دفاعی به تیم نظم وثبات لازم را نمی‌دهد، دفاع چپ پاس گل نمی‌دهد و وینگر هم گل نمی‌زند.

1947370

پس از حضور در هفت بازی از هشت بازی ابتدایی بارسا، حضور اوریول رومئو در یازده تای ابتدایی کمرنگ شده و در هفته های گذشته او تنها توانسته در سه بازی به میدان برود. بارسا 14 بازی در فصل جاری انجام داده و مهمترینش نیز ال‌کلاسیکو بود ولی هافبک کاتالان در این بازی روی نیمکت بود و در نیمه دوم به زمین رفت. 

1945561

این یک تصمیم تاکتیکی بود. ژاوی در خط میانی روی ایلکای گوندوگان و گاوی حساب کرد و رومئو روی نیمکت نشست. علاوه بر این، مربی فرمین را نیز به خاطر بازی های خوبش وارد ترکیب اصلی کرد و او مثلث خط میانی را تکمیل کرد. ورود رومئو به میدان زمانی بود که بارسا در افت قرار داشت و او توان عوض کردن روند کار را نداشت و چند توپ را هم از دست داد.

بالده نیز دور از انتظار کار کرده است. او در فصل جاری فقط یک پاس گل داده و برابر رئال نیز بسیار ناامیدکننده بود.

1939418

فران تورس نیز در گلزنی خود دچار افت عجیبی شده است. او که در پنج بازی اخیر لالیگا، به جز مقابل سویا، شروع کننده بوده، موفق به گلزنی نشده است. او ولی در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو و شاختار گلزنی کرده است.

دیدگاه‌ها