کد خبر : 1976442 | 09 آبان 1402 ساعت 02:32 | 56.1K بازدید | 25 دیدگاه

لوا بهتر از جود

بلینگام دو گل از ستاره بارسا کم آورد

جود بلینگام با 10 گل در یازده هفته، برترین گلزن لالیگاست، اما به آمار گلزنی فصل گذشته لواندوفسکی در پایان هفته یازدهم نرسید.

بلینگام دو گل از ستاره بارسا کم آورد

به گزارش "ورزش سه"، شروع جود بلینگام همه را شگفت‌زده کرده است. حتی خود بازیکن انتظار نداشت در اولین بازی‌هایش در لیگ اسپانیا 13 گل بزند.

مربی او، کارلو آنچلوتی، نیز از درخشش ستاره انگلیسی شگفت زده شده، اگر چه گفت که بلینگام وظیفه‌اش گلزنی نیست و از وینی و رودریگو توقع بیشتری دارد.

1947443

بلینگام در 11 هفته ابتدایی لیگ 10 گل به ثمر رسانده و آقای گل رقابت‌هاست. سه گل بیشتر از گریزمان و پنج گل بالاتر از لواندوفسکی. اگرچه او یک مهاجم نیست، اما موفق شده کاری کند فعلا هواداران کریم بنزما را فراموش کنند. برای خرید او 103 میلیون یورو هزینه شده و خیلی زود جواب داده است.

او با این 10 گل در لالیگا شروعی عالی در فصل جاری داشته اما هنوز به آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی در اولین فصل حضورش در بارسا نمی‌رسد.

در 11 هفته اول لیگ، لواندوفسکی دو گل بیشتر از بازیکن انگلیسی به ثمر رسانده بود؛ 12 گل. او در اولین بازی مقابل رایو وایکانو گل نزد اما موتور گلزنی لوا از هفته دوم روشن شد. ستاره لهستانی ولی بعد از جام جهانی دچار افت شد و نتوانست همان ریتم را ادامه دهد. 

دیدگاه‌ها