کد خبر : 1976480 | 08 آبان 1402 ساعت 20:36 | 36.1K بازدید | 41 دیدگاه

بلینگام: همه می‌خواهند کله‌ام را بکَنند!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، قبول دارد که برخی از گل‌هایش زدن ضربه از فاصله نزدیک به دروازه خالی بوده است، اما فکر می‌کند این به خاطر جای‌گیری‌های درست است.

بلینگام: همه می‌خواهند کله‌ام را بکَنند!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام این فصل ستاره بی چون و چرای مادرید بوده است و با زدن 13 گل در 13 مسابقه توانسته تا بیشترین نقش را در صدرنشینی تیمش در لیگ قهرمانان و لالیگا داشته باشد. او در ال‌کلاسیکو هم مرد اصلی میدان بود و توانست با یک گل دقایق آخر از فاصله نزدیک به دروازه برای تیمش یک پیروزی شیرین در سخت‌ترین و حساس‌ترین مسابقه فصل کسب کند. بلینگام اعتراف کرد که احتمالاً برای یک گل دیگر از فاصله نزدیک، همه او را دست می‌اندازند.

او به تلویزیون رئال مادرید گفت: "کدام گل مورد علاقه من در ال کلاسیکو بود؟ احتمالاً گل اول. می‌توانم تصور کنم همه برای گل دوم می‌خواهند کله مرا بکنند، برای اینجور گل‌ها خیلی سر و صدا می‌کنند! اما من در حال حرکت بودم و شانس خودم را خلق کردم. هر بازی سعی می‌کنم به جای درست بروم.

1947520

روی گل اول من توپ را در لبه محوطه جریمه گرفتم. چند هفته است که می‌گویم باید از بیرون هم برای گلزنی تلاش کنم. شاید حریفان از من انتظار دارند که سعی کنم وارد محوطه شوم یا با یک هم‌تیمی پاس‌کاری کنم و می‌خواستم با شوت زدن از بیرون محوطه، آنها را غافلگیر کنم."

این بازیکن بعد از جدایی ناگهانی کریم بنزما در تابستان و رفتن او به عربستان سعودی توانسته به خوبی جای این بازیکن را در زمینه گلزنی و تاثیرگذاری برای تیم رئال پر کند.

دیدگاه‌ها