کد خبر : 1976481 | 09 آبان 1402 ساعت 03:43 | 14.9K بازدید | 9 دیدگاه

با وجود گل نجات‌بخش؛

ستاره دورتموند در تیررس انتقادات قرار گرفت

یولیان برانت، هافبک دورتموند، با وجود اینکه تیمش را از شکست مقابل آینتراخت فرانکفورت در‌هفته نهم بوندسلیگا نجات داد، مورد انتقاد قرار گرفت.

ستاره دورتموند در تیررس انتقادات قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، برانت در دقیقه ۸۲ این مسابقه گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۳-۳ به پایان برسد، اما این گل در شرایطی به ثمر رسید که ۱۵ دقیقه قبل و زمانی که برانت قصد داشت با یک پاس پشت پا، هم‌تیمی‌اش را صاحب توپ کند، پاس او به مقصد نرسید تا فرانکفورت روی یک ضدحمله توسط فارس چیبی به گل برسد.

این اشتباه باعث شد که متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند، در جریان بازی از برانت عصبانی شود. این بازیکن همچنين با وجود اینکه دورتموند را از شکست تیمش نجات داد، پس از رویارویی با آینتراخت فرانکفورت مورد انتقاد هواداران نیز قرار گرفت.

میشاییل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان، در گفت‌وگو با DAZN درباره عصبانیت هوملس از برانت گفت: عصبانیت او منطقی بود و طبیعی بود که او از این اشتباه ناراحت باشد. این حق او است و باید عصبانیت خود را ابراز کند، چرا که گاهی باید با صدای بلند بازیکنان را توبیخ کند؛ این کاری است که او در این صحنه انجام داد. اشتباه برانت سهل انگاری بود و می‌توانست باعث شکست تیمش شود.

1947525
1947521
1947522

سباستین کهل، مدیر ورزشی دورتموند، نیز در این باره گفت: اتفاقی که افتاد، بی‌احتیاطی بود و چنین اتفاقی در شرایط مشابه تکرار نمی‌شود. ما می‌توانستیم بهتر از دروازه خود محافظت کنیم.

1947524

همچنین ادین ترزیچ هم به جمع منتقدان پیوست و با تاکید بر نارضایتی خود از اشتباه برانت گفت: این را بارها گفته‌ام لزومی ندارد که همیشه با حرکات زیبا بازی کنیم. رعایت این موضوع باعث افزایش ضریب موفقیت می‌شود. اخیرا بارها و بارها توپ را به روشی مشابه از دست داده‌ایم؛ این اتفاق فصل گذشته در برابر یونیون برلین هم رخ داد و ما باید جلوی آن را بگیریم.

دیدگاه‌ها