کد خبر : 1976486 | 08 آبان 1402 ساعت 20:50 | 24K بازدید | 14 دیدگاه

طعنه جالب مورینیو به هواداران اینتر: سوت داری!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در بازی خارج از خانه تیمش مقابل اینتر، با کنایه از هواداران اینتر درخواست سوت کرد!

طعنه جالب مورینیو به هواداران اینتر: سوت داری!

به گزارش " ورزش سه"، تیم اینتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته سری آ، میزبان رم بود. این تیم با پیروزی 1-0 مقابل جالوروسی، به صدر جدول سری آ بازگشت. از حواشی این دیدار، برنامه‌ریزی دقیق هواداران اینتر با 40 هزار سوت برای توهین به لوکاکو، مهاجم سابق تیمشان که تابستان با یوونتوس مذاکره کرد، بود. قرار بود آوردن این سوت‌ها با موانعی توسط برگزارکنندگان رو به رو شود، اما طرفداران میلانی از این موانع سرپیچی کردند.

1947535

این بازیکن بلژیکی برای اولین با در قامت رقیب به ورزشگاه سن سیرو بازگشته بود و هواداران اینتر در هر لمس توپ او، 40 هزار سوت را به صدا درآوردند که نتیجه‌بخش هم بود. همه روزنامه‌های امروز ایتالیا، عملکرد لوکاکو را در زمین به عنوان ضعیف‌ترین عملکرد انتخاب کردند.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، ژوزه مورینیو، که از بازی کنار زمین محروم بود و نتوانست تیمش را به خوبی هدایت کند، پس از بازی و شکست مقابل نراتزوری هنگام ترک ورزشگاه با برخی از هواداران اینتر در خیابان برخورد کرد و به طعنه از آنها پرسید که آیا سوتی برای او دارند یا خیر. مورینیو پس از بازی نیز از داور انتقاد کرد و گفت که فابیو مارسکا با کار زرد "عمدا" بازیکنان تیمش را هدف قرار داده و به این بازیکنان احترام نمی‌گذارد.

دیدگاه‌ها