کد خبر : 1976517 | 08 آبان 1402 ساعت 23:17 | 42.3K بازدید | 10 دیدگاه

شب تاریخی قهرمان ایتالیا در مراسم توپ طلا

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، به عنوان اولین بازیکن تاریخ این باشگاه در لیست 10 نفره برترین بازیکن‌های مراسم توپ طلا قرار گرفت.

شب تاریخی قهرمان ایتالیا در مراسم توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش نیجریه‌ای نقش قابل توجهی در اولین قهرمانی ناپولی در سری آ بعد از 33 سال داشت و با 26 گل در 32 بازی به برترین گلزن فصل 23-2022 سری آ تبدیل شد و یکی از درخشان‌ترین عملکردهای فردی چند سال اخیر را در سری آ ارائه کرد. ناپولی فصل گذشته نیز به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید که بهترین نتیجه برای پارتنوپی‌ها در فرمت فعلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. اوسیمن در فصل گذشته این رقابت‌ها در 6 بازی که به میدان رفت، پنج بار گلزنی کرد و دستاوردهای فردی او به همراه نتایج ناپولی و قهرمانی این تیم در سری آ به این بازیکن 24 ساله اجازه داد تا در بین 10 بازیکن برتر توپ طلای امسال جایگاهی کسب کند.

1947603

به گزارش جوزپه پاستوره، روزنامه‌نگار ایتالیایی، این بهترین نتیجه برای یک بازیکن ناپولی است و رکورد قبلی متعلق به رود کرول بود که در سال 1980 در رده پانزدهم قرار گرفت. اوسیمن جایگاه دقیق خود را در انتهای مراسم توپ طلا خواهد دانست. جولیان آلوارز، کوین دی بروین، ارلینگ هالند، کیلیان امباپه، لئو مسی، لوکا مودریچ، رودری، برناردو سیلوا و وینی جونیور دیگر بازیکنانی‌اند که در بین 10 بازیکن برتر حضور دارند. خویچا کواراتسلیا، هم‌تیمی اوسیمن، هم در جایگاه هفدهم رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها