کد خبر : 1976539 | 09 آبان 1402 ساعت 07:33 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

گلزن به تراکتور شاید غایب باشد!

هافبک نساجی مازندران شرایط نامشخصی برای دیدار با تراکتور دارد.

گلزن به تراکتور شاید غایب باشد!

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی پس از حضور ثابت در 6 مسابقه لیگ برتر و سه دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند، الهلال عربستان و نوبهار نمنگان ازبکستان، در بازی اخیرشان برابر سپاهان که تیم سابقش بود به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود ولی احتمال دارد در جدال با تراکتور هم غایب باشد.

این هافبک بلندقامت که طی دو فصل اخیر نمایش درخشانی در آلومینیوم اراک داشت و همراه با سید مهدی رحمتی به نساجی پیوست، در دیدار هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان به دلیل خطاهای متعدد بازیکنان حریف و مصدومیت، در دقیقه 23 تعویض شد و به همین علت برابر سپاهان غایب بود.

قائدرحمتی در فهرست مسابقه اخیرشان مقابل سپاهان حضور نداشت و مشخص نیست بتواند در بازی آینده و حساس بیرون از خانه برابر تراکتور نیز به میدان برود یا نه.

نساجی مازندران که باید روز دوشنبه هفته آینده در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدار برگشت را برابر نوبهار نمنگان ازبکستان برگزار کند، دو روز دیگر (پنج‌شنبه) باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور برود که هافبک بلند قامت نساجی همچنان وضعیت نامشخصی دارد.

قائدرحمتی در دیدار برگشت لیگ بیستم که بازیکن نساجی بود توانست تک گل تیمش مقابل تراکتور را در تبریز به ثمر رساند که امیدوار است دوباره این شرایط برای او به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها