کد خبر : 1976550 | 09 آبان 1402 ساعت 09:25 | 40K بازدید | 153 دیدگاه

یادداشت مارکا:

در فوتبال همه چیز قابل نقد است الا توپ طلای مسی!

مراسم اهدای هشتمین توپ طلا به لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، بسیار به یاد ماندنی برگزار شد.

در فوتبال همه چیز قابل نقد است الا توپ طلای مسی!

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال باید تمامی نظرات را بررسی کرد اما در این مورد واقعا جای هیچ اظهارنظر خاصی از سوی کسی وجود نداشت. 

لئو مسی باید برنده هشتمین توپ طلایش می‌شد چون در دنیای فوتبال که مهم‌ترین اتفاقش جام جهانی است، هر کسی که برنده این رقابت شود باید برنده این جایزه ارزشمند هم شود و مسی این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده بود. 

او در طول رقابت‌های جام جهانی موفق شد هفت گل به ثمر برساند، سه پاس گل ارسال کند و در پنج بازی از هفت بازی ممکن جایزه بهترین بازیکن زمین را به دست آورد تا آرژانتین را در آن فینال جنون‌آمیز به پیروزی برساند. 

1947664

و نحوه دریافت جایزه توسط این بازیکن هم واقعا فوق العاده بود. او با نهایت پختگی روی سن رفت و از تک تک لحظاتش لذت برد. لئو همچنین احترام بسیار زیادی به دو رقیبش گذاشت و از ارلینگ هالند و کیلیان امباپه تمجید کرد که رفتار بسیار خوب و درستی بود. 

همچنین نباید این موضوع را فراموش کرد که مسی از جایگاه یک فوتبالیست قدیمی و باتجربه اعلام کرد که این ورزش در حال تغییر و تازه شدن است و بازیکنان جوان بسیار زیادی هستند که حالا در این رشته ورزشی در زمین حضور دارند و برای موفقیت و بهتر شدن آن تلاش می‌کنند. 

این جایزه بسیار خوب و مهمی بود که به مسی اهدا شد. او شایستگی دریافت این جایزه را داشت و به بهترین شکل ممکن و با بهترین رفتار و برخورد ممکن آن را دریافت کرد تا نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال به ثبت رسانده باشد. 

خوان کاسترو

دیدگاه‌ها