کد خبر : 1976556 | 09 آبان 1402 ساعت 10:42 | 43.1K بازدید | 14 دیدگاه

بلنجینی برای جواب نهایی وقت خواست؛

رفت و برگشت سرمریی ایتالیایی به مذاکره با ایران

لورنزو بلنجینی دوباره نامزد مهم هدایت تیم ملی والیبال ایران شد.

رفت و برگشت سرمریی ایتالیایی به مذاکره با ایران

به گزارش "ورزش سه"، پس از جلسه دیروز کمیته فنی فدراسیون والیبال ایران و مشخص شدن چهار گزینه خارجی و حضور جان لورنزو بلنجینی در این لیست، دوباره او به کاندیدای مهم محمدرضا داورزنی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران تبدیل شد.

حدود یک ماه پیش که بلنجینی توسط فدراسیون به عنوان یکی از گزینه‌ها معرفی شد، پس از مذاکراتی که با رئیس فدراسیون داشت به خاطر برخی مسائل از جمله قرارداد داشتن با باشگاه لوبه از قبول پیشنهاد هدایت تیم ملی والیبال ایران سر باز زد ولی از هفته قبل و با آغاز مذاکرات مجدد او از تصمیم اولیه خود بازگشته و حالا برای هدایت تیم ملی والیبال ایران زمان خواسته است تا به این پیشنهاد فکر کند.

بلنجینی که در حال حاضر سرمربی لوبه ایتالیا است توانسته در دو بازی گذشته خود در سوپر لیگای ایتالیا به پیروزی دست پیدا کند و نمی‌خواهد این مذاکرات بر روند مثبت تیمش تأثیر بدی بگذارد.

بلنجینی سال‌ها به عنوان سرمربی و همچنین دستیار مائورو بروتو در تیم ملی والیبال ایتالیا حضور داشته است و میتواند گزینه خوبی برای تیم ملی والیبال ایران باشد. وی سابقه نایب قهرمانی المپیک ریودوژانیرو برزیل را با تیم ملی ایتالیا در کارنامه خود دارد و شور و هیجان بسیار زیادی همانند دیگر ایتالیایی‌ها در کنار زمین دارد.

دیدگاه‌ها