کد خبر : 1976559 | 09 آبان 1402 ساعت 10:52 | 55.2K بازدید | 67 دیدگاه

واکنش عجیب امباپه به سوال درباره رئال (عکس)

واکنش کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این سوال که آیا سال آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد توجه بسیاری را جلب کرده است.

واکنش عجیب امباپه به سوال درباره رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره پیوستن امباپه به رئال مادرید همچنان ادامه دارد و با نزدیک شدن به پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن بار دیگر افزایش پیدا می‌کند. 

قرارداد این بازیکن فرانسوی با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او این فرصت را خواهد داشت که به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به باشگاه رئال مادرید ملحق شود تا به رویای کودکی‌اش جامه عمل بپوشاند. 

او که شب گذشته در بین سه بازیکن برتر رده‌بندی توپ طلای 2023 قرار داشت در مراسم اهدای این جایزه در شهر پاریس حضور پیدا کرد و در همان بدو ورود یکی از خبرنگاران از او پرسید که آیا قرار است سال آینده در رئال مادرید حضور داشته باشد و حالت چهره او بلافاصله تغییر کرد و توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. 

1947691

پیش از این گفته شده بود که امباپه با مدیران رئال مادرید به توافق کامل رسیده و قرار است قراردادش را در ماه ژانویه با این باشگاه به امضا برساند تا اتفاقاتی مانند اتفاقی که دو سال گذشته رخ داد تکرار نشود. 

از سوی دیگر، مدیران پی اس جی تمام تلاش‌شان را برای متقاعد کردن او به کار گرفته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پارک دو پرنس حفظ کنند. 

دیدگاه‌ها