کد خبر : 1976570 | 09 آبان 1402 ساعت 11:57 | 28.3K بازدید | 67 دیدگاه

باید اول خانی را دعوت می‌کردند؛

یحیی از احضارش به کمیته اخلاق شوکه شد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از خبر احضارش به کمیته اخلاق توسط خبرنگاران مطلع شد و این موضوع برایش عجیب بود.

یحیی از احضارش به کمیته اخلاق شوکه شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، یحیی که ساعتی پیش برای حضور در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان عازم مرکز ملی فوتبال شده بود، در حین خروج یکی از خبرنگاران خبر احضارش به کمیته اخلاق بابت اظهاراتش پس از بازی با ملوان خطاب به خانی عضو هیئت مدیره استقلال را به او انتقال داد.

یحیی در واکنش به این سوال که به کمیته اخلاق دعوت شده، دستش را به سینه زد و با تعجب گفت: من؟!بابت چی؟! کمیته اخلاق؟! خانی؟! 

ویدئو: 315175

در ادامه و در حالی که سرمربی پرسپولیس در حال طی کردن مسیر 2،3 دقیقه‌ای سالن مرکز ملی فوتبال تا پارکینگ بود، به او توضیح دادند که او به همراه خانی روز 15 آبان ماه به کمیته اخلاق دعوت شده‌اند و تاکید کردند این یعنی یک روز پیش از بازی با استقلال تاجیسکتان در بازی برگشت لیگ قهرمانان که باید در تاجیکستان برگزار شود.

او در ادامه پس از اینکه تعجبش کمی فرو نشست، گفت: «اول باید او دعوت می‌شد بعد من. اگر او خلافی کرده باید او اول دعوت می‌شد. صحبت خاصی ندارم.» 

سرمربی پرسپولیس سپس در واکنش به این موضوع که دلیل حواشی زیاد این فصل را قانون جدید سقف قرارداد می‌داند یا خیر، بار دیگر به به موضوع خانی بازگشت: «هیئت مدیره نباید درباره مربی تیم رقیب اینطوری صحبت کند. الان من نمی‌دانم چرا کمیته اخلاق تازه یادش افتاده. او باید بعد از صحبت‌هایش دعوت می‌شد.»

دیدگاه‌ها