کد خبر : 1976615 | 09 آبان 1402 ساعت 16:18 | 31.4K بازدید | 47 دیدگاه

می‌خواهیم سربازان خوبی برای دیار انزلی باشیم

احمدی: انگار از پرسپولیس شکست خوردیم!

هافبک تیم ملوان از بازی با پرسپولیس و شرایط خوب تیم خود می‌گوید.

احمدی: انگار از پرسپولیس شکست خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهران احمدی هافبک خوش تکنیک تیم ملوان که به جا مانده از تیم قهرمان لیگ آزادگان است و همراه قوها به لیگ برتر پرواز کرده، دوران خوشی را در این تیم سپری می‌کند. او در رابطه با بازی هفته قبلشان مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و قبلا هم گفته‌ایم که مقابل هیچ تیمی حتی به مساوی هم فکر نخواهیم کرد و فقط برای برد به میدان می‌رویم به خصوص در انزلی که از حمایت هواداران پرشورمان برخورداریم.

احمدی ادامه داد: ما مقابل پرسپولیس خیلی بهتر از رقیب بودیم و حتی باید بگویم که پرسپولیس یک امتیاز از ما گرفت و رختکن ما بعد از تساوی این بازی مثل یک رختکن تیم شکست خورده بود.

هافبک ملوانان در رابطه با حمایت و جو فوق‌العاده هوادارانشان در سن سیروس عنوان کرد: همیشه گفته‌ام که ملوان آقا و خانم ندارد و همه یک خانواده هستیم و حتی وقتی که خانم‌ها در ورزشگاه حضور نداشتند حمایت‌هایشان را داشتیم و می‌دانیم که انزلی یک شهر فوتبال فهم است و خدا‌ را شکر که از وقتی خانم‌ها به ورزشگاه آمده‌اند باخت نداشتیم و امیدوارم که این نتایج تداوم داشته باشد‌.

1947259

بازیکن پرتلاش قوی‌ سپید در رابطه با سبکی که مهدی تارتار در ملوان پیاده می‌کند، گفت: از نظر من سبک هر مربی بر اساس داشته‌هایش است و آقای تارتار هم سعی می‌کند که با همه آنچه دارد بهترین‌ها را در زمین پیاده کند و فوتبال رو به جلو و هجومی را به نمایش بگذارد دقیقا همان چیزی که هواداران ما می‌خواهند.

شماره ۸۸ سفید پوشان انزلی در رابطه با آینده این تیم اینطور پاسخ داد: ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و روند خوب خودمان را حفظ کنیم‌ و همیشه دست پر از مسابقه خارج شویم و در آخر فصل سربازان خوبی برای دیار انزلی باشیم.

احمدی در آخر در رابطه با صحبت‌های یحیی گل محمدی در کنفراس خبری بعد بازی و تعریف از بازی خوب بچه‌هایش گفت: نه این مصاحبه را شنیده‌ام و نه نظری می‌دهم امیدواریم تیم پرسپولیس در ادامه راه موفق باشد.

دیدگاه‌ها