کد خبر : 1976625 | 09 آبان 1402 ساعت 17:06 | 18.5K بازدید | 22 دیدگاه

کاپیتان سابق تیم ملی: فقط سرمربی خوب خارجی!

علیرضا نادی تاکید کرد که سن نباید شاخصه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی: فقط سرمربی خوب خارجی!

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دومین و احتمالا آخرین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال باید منتظر ماند تا طی هفته‌های آینده از سرمربی جدید تیم ملی رونمایی شود. شش گزینه نهایی معرفی شده‌اند که از بین داخلی‌ها سعید معروف و از میان خارجی‌ها روبرتو پیازا از بیشترین شانس برخوردار هستند.

علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی، درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: "گاییچ که سرمربی تیم ملی شد تجربه‌ای بود که مربی باید تمام وقت در خدمت تیم ملی باشد و تغییر اساسی تیم ملی از آن زمان رخ داد و نسل جدیدی اضافه شد. سن مربی الزاما نباید بالا باشد و باید تنها تشنه موفقیت باشد. رزومه قوی باعث کم شدن انگیزه می‌شود، باید سازنده باشد و در عین شناخته شده بودن انگیزه داشته و هدفش سکوی المپیک بعدی باشد."

نادی در ادامه گفت: "سرمربی خارجی را ملزم به استفاده از نیروی ایرانی باانگیزه کنید. افرادی که نفع ملی را به نفع شخصی ترجیح دهند. تجربه‌ای در گذشته داشتیم و نمی‌خواهیم آن را تکرار کنیم. مردم می‌گویند نیاز به سرمربی خارجی داریم و باید جوابگو باشیم. باید دید ژاپن الان کجاست و در 2026 قصد صعود مستقیم به المپیک دارد و باید تلاش کنیم. می‌توانیم با بازسازی انگیزشی به تیم کمک کنیم. هدفمان باید صعود به المپیک 2028 باشد و باید سرمربی خارجی خوب برای تیم ملی بیاوریم."

دیدگاه‌ها