کد خبر : 1976628 | 09 آبان 1402 ساعت 17:16 | 22K بازدید | 20 دیدگاه

زائرکاظمینی: بردن این تیم دشوار است؛

در محوطه روی بازیکن ملوان خطا شد نه پرسپولیس!

مهاجم ملوان امیدوار است به زودی روی خوش فوتبال را ببیند و دوباره گلزنی کند.

در محوطه روی بازیکن ملوان خطا شد نه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی مصاف پر فراز و نشیب دو تیم ملوان و پرسپولیس به اتمام رسید که هر دو تیم در جهنم سن سیروس به نتیجه مساوی رضایت دادند و با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند. مسعود زائر کاظمینی در رابطه با اتفاقات این بازی گفت: حضور پرشور هوادارانمان جو فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده بود و اگر ما در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به گل و پیروزی برسیم اما بردن تیم بزرگ پرسپولیس که تا به اینجای کار باخت نداده بسیار دشوار است.

او درباره حضور پرشور هوادارانشان در ورزشگاه گفت: امیدوارم حضور این حجم زیاد از هوادارانمان در ورزشگاه همیشگی باشد و در همه بازی‌ها به این صورت ما را حمایت کنند و شرمنده شدیم که چرا نتوانستیم در بازی قبل خوشحال راهی‌شان کنیم.

او در مورد صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند گفت: از نظر بنده داوری بازی مشکل خاصی نداشت و ابتدا بازیکن پرسپولیس زیر مدافع ما را خالی کرد پس خطا باید به نفع تیم ما گرفته می‌شد.

بهترین گلزن ملوان در رابطه با روند خوب این تیم در طی چند هفته اخیر گفت: ما چهار بازی است که گل نخورده‌ایم که این یک نکته مثبت برای تیم ماست که با کمک هواداران رخ می‌دهد. من همیشه گفته‌ام ما با حضور هواداران ۱۲ نفر هستیم و از این موضوع به نحوه احسن استفاده می‌کنیم و کار را برای هر تیمی که پا به انزلی بگذارد سخت می‌کنیم و در هر بازی برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

زائر کاظمینی در رابطه با علت دور شدن از روند خوب گلزنی گفت: فوتبال روی خوش و روی بد دارد که فعلا روی بدش را به من نشان داده است. اول که محروم شدم و بعد هم مصدوم امیدوارم که با تلاش به روزهای خوبم برگردم.

دیدگاه‌ها