کد خبر : 1976661 | 09 آبان 1402 ساعت 20:31 | 32.1K بازدید | 54 دیدگاه

اقدام زشت هواداران بارسلونا در روز ال‌کلاسیکو

یک هوادار به لالیگا گزارش داد که هواداران بارسا، پسر او را که مبتلا به اوتیسم است مورد آزار و اذیت قرار دادند.

اقدام زشت هواداران بارسلونا در روز ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته اولین ال‌کلاسیکوی این فصل بین بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه المپیک برگزار شد. از همان قبل از بازی هواداران افراطی بارسلونا به وینیسیوس جونیور توهین نژادپرستانه کردند.

این توهین‌ها در جریان بازی هم ادامه داشت و کار به جایی رسید که باشگاه بارسلونا مجبور به واکنش شد و اعلام کرد که با محکومیت این اقدامات، ماجرا را مورد بررسی قرار خواهند داد و با خاطیان برخورد خواهد شد.

در همین حین، خانواده فرناندز که در شهری نزدیک به بارسلونا زندگی می‌کنند، برای تماشای ال‌کلاسیکو به ورزشگاه المپیک رفتند. در حالی که آنان در مقابل یکی از درب‌های اصلی ورزشگاه ایستاده بودند، بین ۲۰ تا ۳۰ هوادار بارسلونا به سمت آنان هجوم بردند و شروع به آزار و اذیت فرزند ۷ ساله آنان که مبتلا به اوتیسم درجه ۱ است کردند. آنها حتی به سمت او ترقه هم پرتاب کردند. فقط به این دلیل که او شال رئال مادرید پوشیده بود.

1947887

جیمی، پدر ۳۵ ساله او این وضعیت را به لالیگا گزارش داده است تا با تجزیه و تحلیل فیلم‌های دوربین‌ها، جزئیات ماجرا روشن شود. او در گفت‌وگو با ال موندو توضیح داد: «ما در جایگاه شبکه دازن توقف کرده بودیم و در آنجا چیزهایی به پسرم تعارف کردند و چون پسرم رنگ سفید دوست داشت، شال رئال مادرید را انتخاب کرد.»

او در ادامه گفت: «هنگامی که به درب ورزشگاه نزدیک می‌شدیم، یک گروه حدود ۲۰ تا ۳۰ نفره که حدودا ۳۰ ساله به نظر می‌آمدند، شروع به محاصره و توهین به ما کردند. آنها فرزندم را «سگ» و «خوک» خطاب کردند و به سمتش ترقه پرتاب کردند.»

این پدر در ادامه توضیح داد که در حال همکاری با لالیگاست تا تحقیقات مربوط به این ماجرا تکمیل شود.

1947888

دیدگاه‌ها