کد خبر : 1976663 | 10 آبان 1402 ساعت 04:42 | 21.1K بازدید | 10 دیدگاه

هواداران حقوق بازیکنان را بدهند

درخواست عجیب مالک باشگاه انگلیسی

دژفون چانسیری، مالک باشگاه شفیلد ونزدی، از هواداران خواست مبلغ ۲.۵ میلیون یورو را برای پرداخت بدهی‌ها، پرداخت دستمزد کارکنان و جلوگیری از محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات پرداخت کنند.

درخواست عجیب مالک باشگاه انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، دژفون چانسیری، مالک شفیلد ونزدی، چندی پیش از اعتراضات هواداران به مالکیت باشگاه، انتقاد کرد و در مصاحبه‌ای به آنها گفت او دیگر تمام بدهی‌ها و مشکلات باشگاه را با هواداران در میان خواهد گذاشت تا کسانی که خودشان را مالک باشگاه می‌دانند، به حل این مشکلات کمک کنند.

اکنون او اعلام کرده است که به دلیل مشکلات مالی، بازیکنان و کارکنان این باشگاه ممکن است دستمزدشان را دریافت نکنند و بدهی‌های باشگاه نیز پرداخت نشود.

1947893

این تاجر تایلندی از هواداران دعوت کرد و گفت: «شما که خود را مالک باشگاه می‌دانید و به همه تصمیمات اعتراض می‌کنید، الان زمان کمک است. اگر ۲۰۰۰۰ هوادار،‌ نفری ۱۰۰ پوند به باشگاه کمک کنند، پولی که باید پرداخت شود جمع می‌شود و ما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. فعلا به مشکل مالی برخورده‌ایم و پول زیادی نداریم، اگر حقوق کارکنان پرداخت نشود آنها ناراحت می‌شوند و اگر بدهی‌ها را نپردازیم، باشگاه از نقل و انتقالات محروم خواهد شد. ما این را نمی‌خواهیم. اگر این اتفاقات رخ دهند هواداران ناراحت می‌شوند، پس بهتر است بیایید کمک کنید.

شما نمی‌دانید که این باشگاه چقدر برای من و خانواده‌ام اهمیت دارد. من ۹ سال است که اینجا هستم و اینجا بخشی از زندگی من است. اگر نمی‌خواهید باشگاهتان را نجات دهید، پس خودتان را مالک و من را نگهبان باشگاه خطاب نکنید.»

1947891

دیدگاه‌ها