کد خبر : 1976679 | 09 آبان 1402 ساعت 21:58 | 77.6K بازدید | 23 دیدگاه

حمله شدید اسطوره برزیلی به کارلتو

روماریو: لعنت به آنچلوتی، با دینیز تا آخر!

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل، به شدت مخالف انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل است.

روماریو: لعنت به آنچلوتی، با دینیز تا آخر!

به گزارش "ورزش سه"، اکثر رسانه‌ها تایید کرده‌اند که پس از پایان فصل کارلو آنچلوتی، سرمربی حال حاضر رئال مادرید، این باشگاه را ترک خواهد کرد و به تیم ملی برزیل خواهد پیوست.

روماریو، مهاجم سابق بارسلونا و اسطوره فوتبال برزیل، این انتخاب را اشتباه می‌داند و در مصاحبه‌ای، مخالفتش را اعلام کرده است. او در واکنش به موضوع احتمال سرمربی‌گری آنچلوتی در تیم ملی برزیل گفته است: «لعنت به آنچلوتی. تا آخر دینیز را می‌خواهم.»

این مصاحبه هنوز به طول کامل منتشر نشده، اما نشریه برزیلی گلوبو، پیش‌نمایشی از آن را در سایتش قرار داده است.

1947963

دینیز که هدایت تیم فلومیننزه را بر عهده دارد، در ماه ژوئیه با امضای قراردادی، به صورت موقت سرمربی تیم ملی برزیل هم شد. رسانه‌های برزیلی تایید کرده‌اند که او سرمربی‌ای موقت است و پس از پایان این فصل، کارلو آنچلوتی جانشین او خواهد شد.

اما روماریو به شدت حامی دینیز است و معتقد است او می‌تواند برزیل را به دوران اوج‌شان برگرداند و حتی قهرمان جام جهانی شود.

1947964

«می‌خواهم به ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تبریک بگویم، زیرا او در انتخاب دینیز خوب عمل کرد. او بهترین مربی در برزیل است. او هنوز به دلیل اینکه سرمربی فلومیننزه نیز است، وقت زیادی ندارد و نمی‌تواند کاری را که در باشگاهش انجام داد با تیم ملی انجام دهد اما من قول می‌دهم او مربی توانمندی است و با همین شرایط نیز او هر کاری را که می‌تواند انجام می‌دهد. آنها در دو بازی آخرشان یک مساوی و یک شکست کسب کردند، اما هیچ تیمی همیشه برنده نمی‌شود. اگر به او فرصتی که می‌خواهد را بدهیم، می‌تواند کوپا و جام جهانی را برایمان بیاورد‌.»

او در ادامه نظرش را درباره سرمایه‌گذاری فوتبال عربستان و انتقال بازیکنان به آنجا بیان کرد: «بازیکنان باید به عربستان سعودی بروند. من هم بودم می‌رفتم. آنها باید بروند. بازیکنان فوتبال فقط ۱۰ تا ۱۵ سال در دوران اوج هستند، آنها باید از این زمان حداکثر استفاده را از نظر مالی ببرند، به خصوص آنهایی که امیدی به تبدیل به بهترین بازیکن جهان شدن، ندارند.»

1947965

دیدگاه‌ها