کد خبر : 1976683 | 09 آبان 1402 ساعت 22:10 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

دشمن لوکاکو مورینیو بود نه هواداران اینتر!

دانیله آدانی، مدافع سابق اینتر، معتقد است که فشار هواداران اینتر به اندازه سبک بازی رم روی روملو لوکاکو تأثیر منفی نداشت.

دشمن لوکاکو مورینیو بود نه هواداران اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب رم میهمان اینتر در رقابت‌های سری آ بود. جایی که این تیم با شکست 1-0 دست خالی سن سیرو را ترک کرد. لوکاکو یک شب سخت را سپری کرد، چرا که او با 40 هزار سوت مورد استقبال هواداران خشمگین تیم سابقش قرار گرفت که او را به خاطر مذاکرات تابستانی با یوونتوس خائن می‌دانستند. عملکرد او به حدی در این بازی ضعیف بود که از سوی روزنامه‌های ورزشی ایتالیا به عنوان بدترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1947974

جالوروسی یک بازی تدافعی مقابل نراتزوری انجام داد و آدانی معتقد است تاکتیک‌های ژوزه مورینیو بیشتر از توهین هواداران سابقش بر روی این ستاره بلژیکی تأثیر گذاشته است. آدانی روز دوشنبه به شبکه بوبو گفت: "من فکر می‌کنم او [لوکاکو] آخرین کسی است که مقصر شناخته می‌شود. او تحت تاثیر تحقیرها قرار نگرفت، بلکه تحت تاثیر برنامه تاکتیکی رم قرار گرفت. اینتر مقابل ساسولو و بولونیا که ابدا نسبت به رم برتری ندارند، امتیاز از دست داد. رم هم می‌توانست بهتر باشد، اما آنها حتی فوتبال هم بازی نکردند. تحلیل بازی سخت است زیرا یک طرف برای پیروزی دست به هر کاری زد و طرف دیگر تمام تلاش خود را کرد تا چیزی به دست نیاورد. دفاع هوشمندانه با هیچ کار نکردن فرق دارد."

دیدگاه‌ها