کد خبر : 1976704 | 10 آبان 1402 ساعت 05:44 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

جریمه قهرمان المپیک به خاطر خشونت خانگی!

الکساندر زورف، تنیس‌باز آلمانی، به خاطر خشونت خانگی علیه نامزد سابقش در دادگاهی در آلمان به پرداخت 450 هزار یورو محکوم شد.

جریمه قهرمان المپیک به خاطر خشونت خانگی!

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر زورف ستاره آلمانی قهرمان المپیک و فینالیست یو اس اوپن سال 2021، به سه مورد خشونت خانگی متهم شده بود که به خاطر یک مورد که از سوی نامزد سابقش مطرح شده بود، به پرداخت جریمه نقدی سنگین 450 هزار یورویی محکوم شده است.

سخنگوی دادگاه جنایی برلین به گاردین گفت که دادگاه منطقه تیرگارتن در 2 اکتبر حکمی علیه زورف صادر کرده است. زورف متهم به آزار فیزیکی یک زن و آسیب رساندن به سلامتی او در جریان مشاجره در برلین در ماه مه 2020 است. زورف جریمه 90 روز پرداخت 5000 یورو دریافت کرده است که مجموعاً 450 هزار یورو می شود. زورف این اتهام را رد کرده و اعتراض خود را علیه این دستور تسلیم کرده است.

دفتر دادستانی عمومی برلین برای صدور این دستور در ماه ژوئیه درخواست حکم جزایی داده بود. در حقوق آلمان، دادستانی زمانی از حکم جزایی استفاده می‌کند که محاکمه را ضروری نمی‌داند، مانند زمانی که پرونده نسبتاً ساده است و شواهد قانع‌کننده‌ای به نفع اتهام وجود دارد. متهم حق دارد به حکم مجازات اعتراض کند که منجر به محاکمه عمومی شود.

1948019

با توجه به اینکه بازیکن مرد شماره 9 جهان با حکم دادگاه مخالفت کرده است، دادگاه منطقه تیرگارتن قبل از برگزاری جلسه اصلی مجدداً از متهم و شاکیان برای شنیدن ادعاها دعوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها