کد خبر : 1976721 | 10 آبان 1402 ساعت 00:19 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

دعوای عجیب بازیکن و سرمربی: اینقدر برگر نخور!

تانگوی اندومبله، بازیکن سابق تاتنهام و حال حاضر گالاتاسرای، به دلیل سفارش برگر، با سرمربی‌اش درگیر شد.

دعوای عجیب بازیکن و سرمربی: اینقدر برگر نخور!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ترکیه فاش کردند که اندومبله، بازیکنی که به صورت قرضی از تاتنهام در گالاتاسرای بازی می‌کند، پس از شکست این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، در هتل تیم برگر سفارش داده است.

وقتی که اوکان بوروک، سرمربی گالاتاسرای، از این سفارش آگاه شد، به شکل شدیدی با این هافبک وارد درگیری شد. این سرمربی قبلا نیز به اضافه وزن ۶ کیلوگرمی اندومبله اشاره کرده بود.

1948046

رسانه‌های نزدیک به باشگاه گالاتاسرای ادعا کرده‌اند که اوکان بوروک تا زمانی که این بازیکن ۲۶ ساله به وضعیت اضافه وزنش رسیدگی نکند و وزنش را به ۷۵ کیلوگرم نرساند، او را در ترکیب قرار نمی‌دهد.

این رسانه‌ها همچنین فاش کرده‌اند که باشگاه نیز در این ماجرا از مربی تیم حمایت و به بازبکنش اعلام کرده است که هر چه زودتر برنامه‌های تمرینی باشگاه را برای بهبود تناسب اندامش دنبال کند‌.

1948047

نگرانی در مورد آمادگی اندومبله به حدی است که گالاتاسرای به هیچ وجه قصد ندارد گزینه خرید او را فعال کند و حتی به دنبال فسخ قرارداد قرضی اوست.

آنگه پوستکوگلو نیز در پیش‌فصل از آمادگی جسمانی این بازیکن انتقاد کرده و گفته بود: «اندومبله کمی از لحاظ بدنی از بقیه عقب‌تر است.»

دیدگاه‌ها