کد خبر : 1976775 | 10 آبان 1402 ساعت 10:10 | 13.3K بازدید | 18 دیدگاه

اکبر محمدی به دنبال سومین پیروزی متوالی با مس کرمان

دستگاه شوک نارنجی‌ها همچنان روشن است!(عکس)

اکبر محمدی روی نیمکت مس کرمان شروع خوبی داشته و امیدوار است که در سومین حضور بتواند بار دیگر به برد برسد.

دستگاه شوک نارنجی‌ها همچنان روشن است!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان بعد از شروع بدی که در رقابت های لیگ دسته اول داشت، ابتدا تغییراتی را در کادر مدیریتی خود تجربه کرد و سپس این تغییرات به نیمکت تیم رسید.

اکبر محمدی مربی نام‌آشنای فوتبال که چند سال در عرصه مدیریتی فعالیت کرد، بعد از کشمکش های فراوان دوباره به مربیگری برگشت و سکان هدایت مس کرمان را برعهده گرفت. محمدی در شرایطی سرمربیگری مس را پذیرفت که این تیم با توجه به مشکلات بودجه‌ای به اجبار تعدادی از بازیکنان نامدار خود را از دست داده بود و با قعر جدول لیگ یک فاصله بیشتر نداشت.

1948121

شوک حضور اکبر محمدی اما از همان بازی اول شروع شد و حالا در دو بازی گذشته که سرمربی جدید روی نیمکت مس نشسته، این تیم دو برد پی در پی و 6 امتیاز ارزشمند را مقابل آریو اسلامشهر و استقلال ملاثانی کسب کرد.

مسی‌ها که حالا با کادرفنی جدید روحیه از دست رفته خود را دوباره کسب کرده‌اند با‌انگیزه بالا تمرینات را ادامه می‌دهند و آماده مسابقه دهم در لیگ دسته اول می‌شوند. شاگردان محمدی روز جمعه در آستارا میهمان شهرداری این شهر هستند و بی شک اکبر محمدی امید دارد تا بتواند سومین برد متوالی را نیز کسب کند و تیمش را بازهم در جدول بالا بکشد.

در تمرین روز گذشته مس کرمان محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل باشگاه نیز حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌وگو با کادرفنی از نزدیک تماشاگر عملکرد بازیکنان شد.

1948122

دیدگاه‌ها