کد خبر : 1976777 | 10 آبان 1402 ساعت 09:55 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت مربی زخمی به تمرین با 13 بخیه (عکس)

فابیو گروسو، سرمربی لیون، پس از اتفاقات تلخی که پیش از بازی با مارسی برای او رخ داد در تمرینات تیمش حاضر شد.

بازگشت مربی زخمی به تمرین با 13 بخیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حمله هواداران مارسی به اتوبوس لیون پیش از بازی حساس این دو تیم باعث شد که شیشه اتوبوس شکسته و گروسو به‌شدت زخمی شود. 

تصاویر منتشر شده از صورت خونین و زخمی او بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و پس از آن هم اعلام شد که این مربی جوان 13 بخیه خورده و فاصله زیادی با از دست دادن بینایی یکی از چشم‌هایش نداشته است. 

با این حال، او روز گذشته تصمیم گرفت با وجود احساس درد و زخمی که داشت در تمرینات تیمش حاضر شود و تنها از کلاهی استفاده کرد تا زخم‌هایش خیلی مشخص و در معرض دید نباشند. 

1947989

این مربی ایتالیایی چندان در اداره کردن این جلسه تمرینی دخالت نداشت و کار را به دستیارانش سپرد. هرچند دستیار اول او هم به دلیل پرتاب سنگ به سمت اتوبوس لیونل مصدوم شده بود اما مشکل جدی نداشت. 

او پیش از این با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مدعی شده بود که این اتفاق می‌توانست به یک تراژدی ختم شود و ابراز امیدواری کرده بود که چنین حوادثی برای هواداران سایر تیم‌ها درس عبرت شود. 

بازیکنان و اعضای کادر فنی لیون قرار است صبح روز چهارشنبه صبحانه را در کنار هم صرف کنند و گروسو هم در این جلسه حضور خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که همچنان اداره تمرینات برعهده دیگر اعضای کادر فنی این تیم باشد. 

دیدگاه‌ها