کد خبر : 1976808 | 10 آبان 1402 ساعت 13:11 | 26K بازدید | 16 دیدگاه

طعنه سنگین مدیر اینتر به مهاجم رم:

لوکاکو کاش ادب و احترام سرت می‌شد!

پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، با طعنه سنگین به روملو لوکاکو می‌گوید این بازیکن هنگام جدایی از این تیم ادب و احترام را زیر پا گذاشت.

لوکاکو کاش ادب و احترام سرت می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت روملو لوکاکو به ورزشگاه جوزپه مه آتزا توجه دنیای فوتبال را قبل و بعد از بازی اینتر و رم جلب کرد. حواشی این بازی به‌طوری که پوشش رسانه‌ای پیرامون آن بسیار زیاد شد.

علاوه بر این، جدایی بحث برانگیز لوکاکو از اینتر موضوعی است که با گذشت چند ماه همچنان مورد توجه است.

پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، در مصاحبه با رادیو تلویزیون سری A، تاکید کرد: لوکاکو؟ نمی‌خواهم در مورد او زیاد صحبت کنم. او جزء گذشته است و باهم یک اسکودتو بردیم، سود خوبی از فروشش داشتیم و چند فینال را هم باختیم.

1948165

او با انتقاد از مهاجم بلژیکی گفت:"تماس تلفنی من؟ نمی‌خواهم چیزی بگویم ولی فقط می‌گویم که باید ادب و احترام را بفهمید. در این زمینه ادب و احترامی ندیدم. می‌دانید چندین معامله در یک پنجره شکست می‌خورد؟ اگر احترام و ادب وجود داشته باشد، مهم نیست نه اینکه به جای آن تلفن‌تان را جواب ندهید و فکر کنید وقت رفتن است، این درست نیست. داستان از همان 8 جولای برای اینتر تمام شد. تماس ما با او کوتاه و تعیین کننده بود؛ البته بعد از اینکه چندبار طی چند روز سعی داشتیم با او ارتباط برقرار کنیم."

دیدگاه‌ها