کد خبر : 1976830 | 10 آبان 1402 ساعت 14:44 | 5.4K بازدید | 7 دیدگاه

خوشکفا: بازی با گل‌گهر جنگ نابرابر است

مدافع استقلال خوزستان به عنوان بازیکن بومی آبی‌پوشان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای پایان دادن به روند قعرنشینی این تیم خبر می‌دهد.

خوشکفا: بازی با گل‌گهر جنگ نابرابر است

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های خوزستان که در این فصل راهی لیگ برتر شدند و حتی سابقه قهرمانی با سیروس پورموسوی را نیز در کارنامه خود دارند در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و چشم به ادامه فصل و پایان طلسم خود دارند.

علیرضا خوشکفا مدافع این تیم در مورد نتایج اخیرشان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه دیدار با صنعت نفت را که یک نوع دربی محسوب می‌شد با نتیجه تساوی به اتمام رسید و قبل از این هم نتایج درخور شأن تیم‌مان نگرفته‌ایم امیدواریم که بتوانیم در ادامه جبران کنیم. لیگ را خوب شروع کردیم و از لحاظ  عملکرد و نمایش همه چیز عالی بود اما نمی‌دانم چرا با نتیجه همراه نمی‌شود. به هرحال تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند از این مشکلات دارند ولی رفته رفته مطمئنا بهتر خواهیم شد.

وی درباره شرایط خودش در این تیم نیز گفت: درباره اینکه بازی چرا بازی نکردم نمی‌توانم نظری بدهم و این نظر کادرفنی است. من به عنوان سرباز این تیم وظیفه‌ام تلاش کردن است.  همانطور که سال گذشته در ملوان حضور داشتم و تمام تلاشم این است که به تیم استانم کمک کنم. به هر حال مردم این شهر از ما توقع دارند و امیدوارم بتوانیم خیلی زود آنها را خوشحال کنیم. همچنان با روحیه تمرین می‌کنم تا هر زمان نوبتم رسید بتوانم بازی خوبی انجام بدهم.

این بازیکن در خصوص دیدار با گل‌گهر نظرش را اینگونه بیان کرد: گل گهر یکی از  دو سه تیم لیگ برتر است که هزینه زیادی  کرده و سه، چهار بازیکن این تیم اندازه بودجه کل تیم ما است. از این رو جنگ نابرابر محسوب می شود ما چیزی برای از دست دادن نداریم و برای جدایی از انتهای جدول باید پیروز شویم.

خوشکفا در پایان صحبت‌هایش با قدردانی از حمایت هواداران این تیم از آنها خواست در این جدال حساس نیز کنارشان باشند: از هواداران خوزستانی می‌خواهم ناامید نشوند و با قدرت از ما حمایت کنند. به لطف خدا و مجموعه‌ای که داریم در آینده بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. ما در دیدارهای این فصل نیز از نظر فوتبالی شرایط خوبی را دنبال کردیم و فقط بدشانس بودیم اما قطعا این بدشانسی هم تمام می‌شود و به چیزی که استحقاق داریم خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها